Bijna 40 weken zwanger zonder voortekens

Even een klaaguurtje hoor want pfff ik ben er onderhand helemaal klaar mee, van mij mag ie wel geboren worden!
inmiddels 39+5 weken zwanger, en nog geen enkele symptomen die wijzen op een aankomende bevalling.
Iemand die dit ook heeft gehad en toch bevallen is rond de 40 weken? Ik hoop zo dat ik niet de 41/42 weken haal!

ik hoor graag jullie verhalen, even wat afleiding!

Met 40+2 ben ik bevallen. De avond ervoor zijn mijn vliezen gebroken. En die dag ben ik gewoon nog wezen winkelen. Had echt niet verwacht dat er die avond wat ging gebeuren. Heel veel succes met de laatste loodjes. En heel veel geluk.

Hier ook. Niets gemerkt. Nog foto's dat avond van te voren met zijn allen lekker zaten te tafelen en dag erna om 9.00 is ze geboren. Ik was 39+6. Heel veel succes met de laatste loodjes. 

Onze 2e liet ook behoorlijk op zich wachten. De 1e was er al met 37 weken (spontane bevalling). Bij nummer 2 werd ik uiteindelijk met 41+5 ingeleid op mijn verzoek. Onlangs dat die laatste zwangerschapsweken best zwaar kunnen zijn, waren bij onze jongste de eerste maanden zoveel makkelijker dan bij de oudste! Hij was een kilo zwaarder bij de geboorte dan zijn broer destijds. Hij had amper last van krampjes, krachtig mannetje dat super dronk, en sliep veel sneller door dan zijn broer. Zat al vrij snel op nog maar 1 voeding per nacht.
Dus ja de laatste weken zijn niet makkelijk, maar wellicht dat je het dan de eerste periode er na weer een stuk makkelijker hebt in vergelijking. (en ja ik ben mij bewust dat mijn ervaring slechts op 2 kids is gebaseerd en dus niet perse representatief is ?)
Veel succes, je kan het!
Op het moment dat ik zelf echt niet meer kon slapen met de dikke buik, heb ik gevraagd om in te leiden, simpelweg omdat je voor een bevalling best wat energie nodig hebt dus het wel zo prettig is van te voren niet helemaal kapot te zijn door slaapgebrek..

Terug
Bovenaan