Bijna 41 weken!! Pfff....

Hallo dames,

Loop inmiddels al 5 dagen over en begin er nu een beetje flauw van te worden, wil zo graag onze kleine vasthouden!!
Gisteren ben ik gestript, maar niet volledig omdat t niet kon... Balen!! Dus vrijdag weer terug komen om weer te laten strippen, kijken of t dan beter gaat..
En zo niet dan maandag naar de gyn om echo en inwendig onderzoek te laten doen...
Dus voor mij is het nog steeds afwachten.. Jammer genoeg!

Ben zelfs al aan de bakerspraatjes geslagen, al 2 ananasen op, maar er zal wel niet genoeg kinine voor mij in zitten ;)
Heeft iemand anders nog tips??

Alvast bedankt!

Liefs Carina
 
Hey,

Vervelend is dat hè. Ik ben nu 2 dagen overtijd en vanavond komt de vk strippen. Mijn andere kinderen waren 8, 14 en 11 dagen later. Ik heb toen ook de bakerspraatjes geprobeerd, maar helaas. Ze waren allemaal ook niet ingedaald, waardoor eht strippen inderdaad niet altijd lukte.

Zit helaas niets anders op dan wachten.

Sterkte!
 
Hier ook 8 dagen over tijd, en het wachten zo zat. bij elk pijntje denk ik: ja het gaat gebeuren. Maar nog steeds niks.
Moet morgen weer voor controle en ook ik heb dan de 2e strip poging. Als er niks gebeurd wordt ik maandag ingeleid.

Tja en tips die zijn bij mij dus ook welkom.

Bitter lemon en ananas heb ik al geprobeerd, intiem met manlief schijnt ook te helpen, maar daar heb ik nou niet echt zin in.
 
OOOH ja ik ken het, onze 2e was 41 weken....

brrr, nix leuk, want dat wachten ben je snel zat.

Nu staat het er heel anders voor, ik heb mn schoonmoeder voor 4 weken, heerlijke hulp dus en ik kan me nu zoveel relaxen als k maar wil, afleiding is er ook genoeg dus de tijd vliegt ;) Wel een keer een lekker gevoel hoor, t zou me nu niet zo veel uitmaken als ie iets later komt.

Maar jou/jullie wens ik alle geduld en sterkte, probeer wel zoveel mogelijk te rusten, zodat je niet vermoeid ''aan t werk moet''

Liefs Gerrie
 
Mijn eerste is geboren met 41 wkn, de week voorafgaand al last van voorweeen. De avond voor dat de weeen echt doorzette intiem geweest met mijn man (tip van iemand). Maar of dit nu echt hierdoor kwam.....?
 
@ alle dames.. Vandaag weer naar vk geweest, voor de 2e x gestript, maar was niet veel vooruitgang.
dus denk dat we van t weekend ook maar eens gemeenschap gaan hebben... Kijken of dat helpt ;-) Niet dat ik daar zo'n behoefte aan heb, maar word t wachten ook een beetje zat....
Suc6 met de laatste loodjes en hou jullie op de hoogte of t bij mij heeft geholpen.. hihih

Liefs
 
Terug
Bovenaan