Bijna 5 maand, hoe schema voeding en slapen?

Hoi hoi,

Mijn dochtertje is alweer bijna 5 maand!
Nu ben ik wel benieuwd naar hoe jullie dagindeling eruit ziet!
Van het slapen en voeden. Ik heb altijd BV gegeven en ben nu aan het overstappen op de fles, bij BV gaf ik altijd voeding na het wakker worden.
Hoe doen jullie dat met KV?
En hoeveel slapen jullie kleintjes op een dag?

Ik ben benieuwd!

Groetjes Franca
 
hoi hoi. Mijn dochtertje is inmiddels ook bijna 5 maanden. Zij begint 'smorgens om ongeveer 8:00 uur met de eenste fles van 180 cc. Ze krijgt om de 4 uur een fles. En tusssen door slaapt ze, "smorgens meestal van 9 tot half 11. Waarna ze een beetje fruit krijgt en 's middags slaapt ze van 1 uur tot ongeveer half 4, soms iets korter. Na de fles van 4 uur slaapt ze nog een uurtje tussen 6 en 7 en 'savonds gaat ze na de fles van 8 uur ook weer naar bed. Om 12 uur krijgt ze de laatste fles en dan slaapt ze door tot de volgende dag 8 uur.
Ze slaapt dus nog vrij veel. soms zijn er dagen van minder slaap, maar dat haalt ze dan de volgende dag weer in.Ze is weinig mopperig, alleen soms als ze niet in slaap kan komen, dan moppert ze even en dan valt ze uiteindelijk gewoon in slaap.
Ik moet zeggen dat ik nooit problemen heb gehad met een goede dag indeling.OOk niet bij de andere twee.
Ik hoop dat dat bij jou kleine ook goed gaat lukken succes
 
hallo

mijn zoontje is nu 5 maanden en 1 week.
en zijn schema is nu.

 7.30 fles van 200 ml
slapen een uurtje tussendoor.
10.00   fruit.
12.00 fles van 200 ml
slapen van 12.15 tot 14.30
15.30 fles van 200ml
17.30 groente.
19.30 fles van 200 ml.
en dan om 20.30 naar bed en dan slaapt hij tot 7.30 diir.

groetjes claudia
 
Hoi hoi

Mijn zoon is bijna 5 maanden. Zijn schema is als volgt:

Tussen 4 en 5 uur 's ochtends zijn eerste fles, daarna slaapt hij nog 2uur.

Dan om de 4 uur ongeveer de fles met als laatste fles tussen 20.00/20.30 uur.
Hij slaapt van half 1 tot half 3. en dan aan het eind van de middag nog een hazeslaapje.
Hij krijgt 's avonds als wij eten een fruithapje.

Groetjes Ria
 
Terug
Bovenaan