Hallo,
Mijn zoontje is nu 4,5 maand en slaapt s'nachts nog niet door.
In het begin kwam hij 1x in de nacht, wat nu al weer 2x wordt!
09.00 uur 180 cc hierna slaapt hij soms 1.5 uur
12.30 uur 180 cc s'middags slaapt hij soms ook 2 uurtjes
16.30 uur 180 cc hier laat hij soms wat van staan.
18.30 uur 180 cc soms pap en dan nog wel eens 60 cc melk en gaat naar bed
22.00 uur 180 cc
en dan vaak s'nachts nog.
Laten huilen heeft geen zin en vaak is het er drie keer uit voor de speen omdat ik het niet nodig vindt dat hij na 2 uur al weer de fles krijgt.
Wordt er langzaam er wel een beetje gek van want het lijkt wel vaker voor te komen nu!
Van alles al geprobeerd, overdag vaker kleine beetjes te geven, maar als een kind geen dorst heeft heeft het ook geen zin want dan gooit hij het er net zo hard uit.
S'morgens een papfles geven, werkte niet.
S'avonds na het badje een papfles geven en soms wilde hij dan nog 60 cc gewone melk
En we hebben ook wel eens de fles van 23.00 uur pap gegeven maar het maakt allemaal niet uit.
Flessen overdag drinkt hij soms geen eens leeg, dus kan dan wel meermaken maar dat helpt niet, kan ik het weggooien.
Ook krijgt hij fruithap, wilde dit standaard s'morgens geven maar dat bleek dus niet te werken. Na zijn slapie rond een uur of elf maar dan heeft meneer helemaal geen trek en krijg je er met moeite paar happies in.
Dus nu krijgt hij s'middags alleen fruitcocktail en soms worteltjes sávonds.
Heeft iemand een tip wat ik kan doen?!?!!?!?!?
Bedankt,
Jacomien
mama van Kylian 09-09-2007
Mijn zoontje is nu 4,5 maand en slaapt s'nachts nog niet door.
In het begin kwam hij 1x in de nacht, wat nu al weer 2x wordt!
09.00 uur 180 cc hierna slaapt hij soms 1.5 uur
12.30 uur 180 cc s'middags slaapt hij soms ook 2 uurtjes
16.30 uur 180 cc hier laat hij soms wat van staan.
18.30 uur 180 cc soms pap en dan nog wel eens 60 cc melk en gaat naar bed
22.00 uur 180 cc
en dan vaak s'nachts nog.
Laten huilen heeft geen zin en vaak is het er drie keer uit voor de speen omdat ik het niet nodig vindt dat hij na 2 uur al weer de fles krijgt.
Wordt er langzaam er wel een beetje gek van want het lijkt wel vaker voor te komen nu!
Van alles al geprobeerd, overdag vaker kleine beetjes te geven, maar als een kind geen dorst heeft heeft het ook geen zin want dan gooit hij het er net zo hard uit.
S'morgens een papfles geven, werkte niet.
S'avonds na het badje een papfles geven en soms wilde hij dan nog 60 cc gewone melk
En we hebben ook wel eens de fles van 23.00 uur pap gegeven maar het maakt allemaal niet uit.
Flessen overdag drinkt hij soms geen eens leeg, dus kan dan wel meermaken maar dat helpt niet, kan ik het weggooien.
Ook krijgt hij fruithap, wilde dit standaard s'morgens geven maar dat bleek dus niet te werken. Na zijn slapie rond een uur of elf maar dan heeft meneer helemaal geen trek en krijg je er met moeite paar happies in.
Dus nu krijgt hij s'middags alleen fruitcocktail en soms worteltjes sávonds.
Heeft iemand een tip wat ik kan doen?!?!!?!?!?
Bedankt,
Jacomien
mama van Kylian 09-09-2007