Bijna 5 mnd en nog misselijk

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ten eerste iedereen gefeliciteerd met het kleine wonder in jullie buik!!

Verder had ik een vraag over die verschrikkelijke misselijkheid.
Overal lees je dat nu (18 wkn zwanger) de ergste misselijkheid over moet zijn, maar het blijft maar doorgaan.
Ik heb nu zelfs medicijnen van de dr gehad maar die spuugde ik soms uit dus had geen nut, daarom heb ik nu zetpillen  Maar ja, ze helpen wel een beetje....

Maar nu het vervelende; ik ben nu (na een week de medicijnen gebruikt te hebben) elke keer misselijk door de medicijnen heen...het lijkt wel of mijn lichaam went aan de medicijnen en ze niet meer werken..
Wie herkent dit? En heeft iemand nog tips?
Ik werk namelijk fulltime op een uitzendbureau en soms komt er geen werk uit mijn handen door die gekke misselijkheid,,

Gr angela

Hallo,

Blijf hoop houden dat het weer overgaat hoor. Ik was echt vier volle
maanden hartstikke misselijk en dacht ook dat het nooit meer zou
stoppen.

Ik neem aan dat je alle tips al toegepast hebt? Ik eet echt hele veel
de hele dag, continu kleine beetjes. En limonadesiroopslokjes willen
ook nog wel helpen.

Heel veel sterkte.

Geniet lekker van je zwangerschap.

Groetjes,

Vanessa

ja soms blijf je 9 maanden misselijk zoals mijn tante, is niets aan te doen, het is erg zat inderdaad, sterkte!!

Hoi,

Wat een ellende he !!
Wat je misschien zou kunnen proberen is wat cola te drinken, niet te koud en het liefst zonder prik. Gewoon een paar kleine slokjes.
Wel niet super gezond voor de kleine, maar bij mij helpt het wel !!

Succes !
Sophie

bedankt voor de reacties :)

En cola drink ik zowiezo al maar helpt niet, en ook de kleine beetjes enzo eten niet.
De VK vind het ook al erg lang duren, en morgen moet ik er naartoe omdat mijn buik niet echt groeit. hebben jullie al wel een dikke buik? maak me nu toch wel een btj zorgen want ik zie allemaal vrouwen die 18 weken zijn en echt een toeter hebben haha...maar ik draag gwn mijn eigen kleren nog!

gr angela

Hoi Angela,

Nou, ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb tot het einde van de 6e maand iedere dag gespuugd... En ik had ook zo'n klein buikje, volgens de vk was dat gewoon een kwestie van sterke buikspieren, want mijn dochter groeide goed.
Verder had ik mazzel: af en toe wat kramp in mijn heupen, maar verder heb ik geen kwaaltjes gehad en een supermakkelijke bevalling. Dus aangezien jij de misselijkheid en de kleine buik ook hebt, gaat dit misschien ook voor jou wel op?

Groetjes,

Eveline

laten we het hopen haha....heb ik het toch niet allemaal voor niets doorstaan
Af en toe zit je jezelf gwn in de weg als je zo  misselijk bent maar dar weet je dan vast alles van! 6 maanden is wel lang
Maar het is een gezond meisje geworden dus dat is het belangrijkste toch :D

Terug
Bovenaan