Bijna 5 weken zwanger en krampjes

Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger en heb al een week last van krampjes en steekjes in mijn onderbuik. Ik maak me daardoor steeds zorgen dat het mis gaat. Meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad? Ik heb geen bloedverlies of zo.

Hoihoi
Ik ben vandaag 4 weken en 6 dagen zwanger 
En heb ook steekjes aan de linker kant van mijn buik. 
Volgens mij  heel normaal  want alles is aan het groeien.
Soms voel ik ineens geen steekjes meer en dan pas maak
Ik me zorgen omdat ik het liefst iets voel. 
Deze tijd maakt me erg onzeker  ik heb 22 februari mijn eerste echo
Ben dan 8.5 week zwanger  dus hopelijk  is alles dan goed

Hoi,
ik nu 38 weken. En heb in het begin ook allemaal last van krampjes en steekjes gehad hoor. Er gebeurd nu gewoon veel in je lichaam die is hard aan het werk.
gefeliciteerd nog en fijne zwangerschap

Ik ben ook 5 weken zwanger en er pas net achter. Voel van alles en word er gek van. 
Overal steken en krampen, ben de hele dag kotsmisselijk en niks smaakt me meer..
Denk dat het erbij hoort.. ):

Ik ben nu 12 weken en had en heb het nu nog steeds. Zolang het niet ondraaglijk is lijkt het mij niet ernstig. Ik heb 2 echo’s gehad en alles zag er heel goed uit! Als je je zorgen maakt kan je altijd de vk bellen!

Welkom bij de zwangerenclub! 
Je baarmoeder is heel hard aan het werk en dat maakt dat je dat voelt. Je gaat vaak vanalles voelen. Je baarmoeder groeit, je organen moeten plek maken en dat kan je voelen als krampjes. Je banden gaan strax oprekken en dat is ook af en toe naar. Maar hoort er allemaal bij. Als je baarmoeder strax bij je navel terecht komt wordt die ook gevoelig. Er zijn allerlei verschillende fases. Ik zou zeggen koop een boek bv 'de zwangerschapsbijbel'. Daar staat heel veel info in waar je echt wat aan hebt. Maakt je ook geruster en bereid je voor op wat je kan verwachte.  Succes en het is trouwens heel goed dat je je zo bewust bent van je lijf. 

Terug
Bovenaan