bijna 5 weken zwanger en stront verkouden

bah zeg wat is dit voor mij een tegen valler
vergeleken met de andere 2 keren dat ik zwanger was
we zijn nu bijna 5 weken en ik ben stront verkouden
snotter er vlink op los en hoest af en toe mijn longen uit mijn lijf
ik voelde me door het zwanger zijn al moe maar nu met deze verkoudheid is het hellemaal gedaan met mijn energie

dit is echt zo anders dan ik het van de andere 2 keren kende toen kon ik genieten van het begin idee van zwanger zijn nu voel ik me hondberoerd en mijn jongste is ook al niet lekker aangezien die me heeft aangestokken maar nog wl goed druk dus is dat een vlinke belasting nu voor mijn hoofd

vrijdag is die mup ook nog eens jarig dus dat spint ook nu door mijn hoofd

ik wil niet zo beroerd zijn van een stomme verkoudheid
maar zoals ik las is het normaal dat je inmumsysteen naar beneden gaat door de zwangerschap en je eerder vatbaar bent voor de verkoudheid van een ander nou tof
ik ben er bij deze zwangerschap dus met geuren en kleuren goed achter gekomen
en wat ben ik nu blij dat mijn man nu hier lekker is om voor mij en onze jongste te zorgen

sorry moest dit ff ergens kwijt
maar het is ff lekker om gal te speugen
 
Ja, dat is wel een nadeel van zwangerschap in deze jaargetijden! Alle virussen etc die vrolijk ronddwarrelen. Met kerst heb ik een flinke buikgriep gehad waarbij het ZH me vriendelijk vertelde dat ik nu eerder vatbaar ben, het herstel langer duurt en je als zwangere eigenlijk het beste bij anderer mensen uit de buurt kunt blijven als ze snuffen etc. Mijn dochter loopt hier nu uitgebreid te hoesten en te proesten. Heerlijk! ,, O Mam, kuch, kus, proest,flinke knuffel,hoest, ik vind je zo lief!

Heel veel beterschap, en laat je lekker verwennen.
Groetjes Judith
 
hmm klinkt bekend, ik ben nu 17 week zwanger en al 7 week verkouden, niet helpt, heb al een kuurtje gehad, maar helaas werkte ook niet. ik ben gelukkig alleen maar neusverkouden, dus dat scheelt voor mij dan weer, maar ben er net als jij al hartstikke zat van.
 
Terug
Bovenaan