Bijna 5 weken zwanger en vloeien..

Hallo allemaal,

Morgen zou ik 5 weken zwanger zijn.. maar ik ben bang dat ik een miskraam aan het krijgen ben. Gisteren begon het, toen ik ging plaasen zat er bruin bloed op mijn papiertje.. nog niet zoveel alleen een veeg. Een uur later zat mijn hele papiertje vol met roestbruin bloed. Het is geen moment helder rood geweest maar die keer zat bij elke keer vegen mijn papiertje vol.. Vanochtend kwam er een lange sliert uit en sindsdien wat stolseltjes. Sorry voor de details maar probeer te ontdekken of dit nu veel is of niet. Je hebt toch nog hoop.. ik heb niet echt buikpijn gehad alleen een zwaar en zeurderig gevoel en af en toe steekjes aan de rechterkant. Alleen bij toiletbezoek komt er voor mijn gevoel wat uit, in mijn maandverbandje zitten alleen wat spatjes. We durfden nog niet eens blij te zijn omdat mijn test streepje zo licht was.. ik lees ook zoveel verhalen van vrouwen die veegjes bloed hadden en waar het gewoon goed bij ging, maar ik denk dat iedereen een andere definitie van een 'veegje' heeft. Dat probeer ik uit te zoeken. Bedankt alvast voor de reacties. X

Mijn zwangerschappen gaan altijd gepaard met bloedverlies. 5 keer werd het een miskraam. 2 keer ging het wel goed. Helaas kun je niet anders dan afwachten nu. En de verloskundige bellen morgen.

Bedankt voor je reactie supertje.. ga ik doen. Wow 5 miskramen.. dat is niet niks. Gelukkig dat het 2 keer wel goed is gegaan. Was er bij jou ook sprake van veegjes of wel meer dan dat? Hoe lang had je last van bloedverlies?

Ik heb iets minder bloed verlies gehad dan jij maar ook in week 6 a 7 bruinig en bij afvegen. Heb je kramp in je buik? De verloskundige vertelde mij dat als het een miskraam is je ook ws wel kramp krijgt.

Sterkte!

Terug
Bovenaan