Bijna 6 weken overtijd

Hoi allemaal,

Ik heb een gezond zoontje van bijna 2,5 jaar. Ik ben voor het laatst 8 maart ongesteld geweest. Alle testen zijn negatief. Ik heb geen extreme symptomen of kwaaltjes. Alleen best wel een buikje en erg opgeblazen aan het einde vd dag af en toe menstruatie krampjes. Mijn menstruatie is altijd al onregelmatig geweest, voor m'n zwangerschap een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, nog nooit de pil gebruikt. Maar nog nooit eerder zo lang overtijd geweest. Zijn er mensen die eerder zoiets meegemaakt hebben? Heb aanstaande vrijdag een afspraak bij de huisarts, maar ik bel waarschijnlijk eerder om voor eventuele echo te vragen,

Liefs

K

Ik had dit ook precies op het moment dat we graag zwanger wilden worden. Alle hoop dat ik zwanger was. Door stress of andere dingen kan je cyclus ontregeld raken. Wel het laatste wat je dan wilt. Na 3 maanden aandringen toch een echo laten maken of er geen verklevingen waren. Toen kwam ik erachter dat ik pril zwanger was! Je lichaam kan gekke dingen met je doen.

Ow wat leuk om te horen! We willen graag een tweede dus misschien toch ietsje stress zonder dat ik het door heb.
Heb vanmiddag contact gehad en moet aanstaande vrijdag afwachten, hoop dat ik ongesteld wordt of zwanger zou helemaal mooi zijn, helaas denk ik zelf van niet omdat de testen negatief waren, had jij getest trouwens, in tussentijd voor de echo nog?

Ik testte iedere week wel. Zelfs een bloedtest laten doen, maar alles was negatief. Vlak daarna zwanger geraakt.
Nu ook bezig voor de 2e. Werd nu wel ongesteld, maar ook gekke dingen.
Ik zou zeker langs de huisarts gaat wellicht om een echo vragen, al is het maar om je gerust te stellen.

Oh wat vervelend! Ik heb dit vorig jaar ook gehad dat ik 9 weken geen menstruatie kreeg na een miskraam. Iedere week een test gedaan en telkens negatief. Toen kreeg ik via de huisarts een primolut kuur om mijn menstruatie op te wekken en mijn lichaam te resetten. Hierna nog steeds geen menstruatie en bleek ik heel pril zwanger te zijn. Dus echt een extreem late ovulatie gehad. Helaas werd dit een missed abortion bij 11 weken maar dit stond los van de medicatie. Ik hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen, succes!?

Als ik dit zo lees krijg ik hoop, aan de andere kant denk ik dat misschien iets niet goed zit, misschien een miskraam dat niet op gang komt..
Ik hoop eerst een echo te krijgen voor een kuurtje of iets anders. Vrijdag weet ik meer, ondertussen nog niet ongesteld. Toch maar door met testen?

Heyhey,

Nee helaas, nog steeds niet ongesteld, heb wel lage rugpijn, af en toe krampjes. Morgenvroeg naar de HA kijken wat zij gaat zeggen. Vandaag voor het laatst getest nog steeds negatief, wordt er moedeloos van?

Lief dat je het vraagt trouwens!

Terug
Bovenaan