Bijna 6 weken zwanger en ik voel niet veel

<p>Hoi iedereen! </p><p>Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en op pijnlijke borsten en kleine krampjes na voel ik niet zo heel veel. Mijn vorige zwangerschap had ik soms stevige krampen de eerste weken en dit was normaal zei iedereen, dit draaide op 8weken wel uit op een miskraam. Dus nu maak ik mij enorm zorgen omdat ik nu niet weet of het ook normaal is dat ik amper wat voel.. Ik kan pas volgende week naar de echo en ben zo bang. Iemand die dit ook heeft? </p>

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik snap je onzekerheid, zeker omdat je een miskraam gehad hebt. Mijn 2e zwangerschap is heel anders dan bij de 1ste. Waar ik toen veel last had van misselijkheid en andere vervelende kwaaltjes, kwam ik er bij de 2e pas met 19 weken achter dat ik zwanger was! Nergens last van gehad. Als je niets of weinig voelt, dan wil dit niet zeggen dat het niet goed is. De eerste weken zijn altijd spannend. Veel succes bij de eerste echo volgende week! 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik had tot ongeveer week 6 geen kwaaltjes, en ineens elke dag erg misselijk. En dat is nog steeds. Ik vond het ook gek dat ik niks voelde, maar dat kwam dus nog. Alleen hoeft het niet hoor. Net als Lian zegt, elke zwangerschap is anders. Misschien ruik je wel beter? Emotioneel? Minder eetlust of moe? Dat zijn ook al kwaaltjes. Succes volgende week ?

Dankjewel iedereen! Ik maak mij gewoon enorm veel zorgen dat het weer zou mislopen. Ook ben ik enorm zenuwachtig voor de 1ste echo volgende week en ik moet er door de corona ook helemaal alleen naartoe. De vorige keer kwamen we op de 1ste echo te weten dat ik een miskraam had gehad maar mijn lichaam had daar nog geen enkel teken van gegeven, dat sloeg in als een bom. Dus vandaar mijn zorgen dat ik niet echt iets voel zoals de vorige keer ?

[quote quote=10329612]
Wat raar dat je alleen moet. Ik heb 4/6 de 1e echo gehad, en net in die wk waren de Corona maatregelen versoepeld….
[/quote]
Dit kan per regio verschillen..
Verder voelde ik met 12 weken nog heel weinig (wel pijnlijke borsten toen) en was het zelfs bijna niet te geloven dat die echobeelden bij mij hoorden haha. Dus met 6 weken niks voelen lijkt me zo gek niet. Maar natuurlijk ontzettend spannend allemaal! 

Kan! Ik heb bij de eerste drie nergens last van gehad in het begin. Het is dat ik een rare droom had (bij allemaal hetzelfde) en wakker werd met een bloedneus waardoor ik dacht Hmm testen! 

Nu bij de vierde wel in het begin misselijk geweest en borsten die al pijn doen als je ernaar kijkt. ?

Terug
Bovenaan