bijna 6 weken zwanger maar af en toe steken links onderin

A

Anoniem

Guest
moet ik me zorgen gaan maken.
ons eerste kindje namelijk.en leef gewoon op een roze wolk.
ik heb nergens last van even afkloppen hihi.

gr yvon

Hoi meid, het kan natuurlijk iets zijn dat t fout gaat maar ik denk dat je het positief moet inzien en ik denk zelf dat t de banden van je baarmoeder zijn die aan het oprekken zijn omdat je buikie iets gaat groeien de komende tijd en je baarmoeder natuurlijk uit gaat rekken en omhoog gaat.... hopelijk blijven het bij wat steekjes en kan je snel lekker verder gaan genieten...
succes en sterkte ermee..ik duim voor je dat t goed mag gaan!!
Knuf mij

Hoi Yvon

Zolang er geen bloed is kun je er van uitgaan dat alles gewoon goed is hoor. Ik heb zelf in de eerst weken van mijn zwangerschap ook heel veel last gehad van kramp ed. Nog erger dan toen ik ongie was, maar ik ben nu al over de helft van mijn zwangerschap heen en zover gaat alles goed. Probeer je er niet te druk over te maken, ook niet als het ineens ophoud en je niets meer voelt. Dit hoort er ook gewoon bij.
Geniet lekker van je zwangerschap.

Liefs Natalie
(20w4d)

Hoi,
Dat je dat voelt hoort er volkomen bij hoor, zeker een raar drukkend gevoel of steekjes. Ik heb ze ook gevoeld. Als het misgaat heb je toch meer een ongesteldheids gevoel en krampen. En je hebt verder geen bloedverlies toch?? Kijk het blijft spannend, maar steekjes en zeker op een vaste plaats (waarsch. de plaats van de innesteling ofzo) lijken mij normaal. Er is immers zoveel gaande in je lichaam.
Nou veel suc-6.
Groetjes Amber

Terug
Bovenaan