Bijna 7 weken zwanger heftige steken

<p>Hoi,</p><p>Morgen ben ik 7 weken zwanger en heb donderdag de eerste echo. Nu heb ik sinds 2 dagen en helemaal vannacht van die schelle steken in me buik. Alsof iemand je met een mes in je buik steekt. Zo erg dat ik gewoon me adem probeer in te houden. Overal staat dat je hevige buikpijn kunt hebben, of dat het bandenpijn kan zijn. Ik ben ongerust en twijfel of ik de vk moet bellen.</p>

Kan heel goed bandenpijn zijn, maar dat is vanaf een afstand moeilijk te zeggen.
Als ik jou was, zou ik even rustig met een warme Kruik op de bank gaan liggen en proberen te ontspannen. Neemt het niet af en maak je je zorgen? Dan gewoon de vk bellen, daar zijn ze voor! 

dankjewel Tessa,
heb inderdaad een kruik gepakt net en zakt meteen af. Stelt me wel een beetje gerust maar morgen denk ik toch even vk bellen. 

Fijn dat het afzakt! Ik had met 7 weken ook al enorme bandenpijn. Heel vroeg, maar kan dus echt. Nu bijna 18 weken en veel minder last van. Alleen bij hard hoesten, niezen of abrupte bewegingen. Dus er is hoop ?

Ik had dit ook al rond 7/8 weken! Heb toen ook de conclusie getrokken dat het bandenpijn was. Was een kwestie van komen en gaan tot week 11/12. Kruik of in bad hielp bij mij goed. Hoop dat je er wat aan hebt!

Ik heb dit ook. Erge buikpijn. Ben dan zo onzeker. Maar is helemaal niet nodig. Zolang je geen hevige krampen onder krijgt wat niet meer stopt en erger wordt of bloed ziet dan moest ik bellen dat van beide heb ik geen last van. 10 maart me eerste echo Ben dan 8 week

Wat fijn dat ik niet de enige ben die dit heeft! Ja log hele dagen met kruik op me buik maar gelukkig stelt me wel gersut dat ik niet de enige ben

Terug
Bovenaan