bijna 7 wk,maar geen hartslag?

Nou ik ben dus eindelijk naar de vk geweest,maar weet nog niet veel meer,helaas.Wat ik wel weet is dat ik dus bijna 7 weken zwanger ben(zoals ik zelf al had uitgerekend) en niet 9 weken wat de vk voorspelde.Maar dit terzijde.Er was geen hartslag te zien,maar volgens de vk kon dat.Ik weet het nu even niet meer ,maar heb nu wel wat meer hoop op een goede afloop,omdat ze zei dat ze niets kon zien wat op een mk leek. De groei klopte met het aantal weken.Over twee weken op 3 maart moet ik terug komen voor weer een echo. Hopelijk mag ik dan het langverwachtte hartslagje zien
Groetjes Hester
 
Hoi Hester!

Wil je goede hoop niet in de grond boren, maar wat ik bij jouw lees klinkt een beetje zoals mijn vorige zwangerschap ging. De kindjes waren gegroeid volgens schema, maar geen hartactie bij bijna 7 weken. Helaas ging het bij mij mis. Ondertussen weet ik wel dat het hartje zich tussen 5 en 6 weken ontwikkeld en gaat kloppen, en dat dit dus bij een vaginale echo te zien moet zijn, na 6 weken zwangerschap. Misschien ben je toch nog minder ver zwanger?
Succes in ieder geval, ik leef met je mee.
 
Niet gelijk het ergste denken want dat deed ik ook maar het blijkt dat het kindje nog zo klein is dat het heel moeilijk is om het hartje te vinden de baby kan ver naar achteren liggen dit was bij mij dus het geval!
Dus blijf het beste hopen hoor!!!
 
Nou ik denk zelf dat Caro helaas gelijk heeft.Mijn tante is ook zw.En gerekend vanaf haar eerste dag van haar laatse ongi is zij nu 7weken heen.Maar ik wist al twee weken voor haar dat ik zw.was.,door een test.Hoe kan ik dit dan anders zien dan dat mijn kindje al twee wk niet meer leeft?
Hester
 
hoi hester

wat een moeilijke tijd meid. in hoop voor je dat tegen alle verwachting in alles toch goed mag blijven gaan. zat al een paar dagen op je berichtje te wachten had ook nog een paar berichtjes achter gelaten maar ik hoorde maar niets ik miste je leuke berichtjes. ik hoop echt dat je bij ons mag blijven hoor!!!!! ik blijf voor je duimen en hopen. heel veel sterkte.
groetjes laura79
 
Terug
Bovenaan