bijna 8 weken zwanger...wat is het toch spannend

Overmorgen ben ik 8 weken zwanger denk ik. Ik heb een onregelmatige cyclus dus precies weet ik het niet.
Mijn 1e zwangerschp eindigde met 8 weken in een miskraam. Uit mijn 2e zwangerschap kwam een prachtige dochter.
Ik vind het zulke spannende weken. Morgen moet ik naar de huisarts. M'n bloeddruk wordt gemeten, want tijdens mijn vorige zwangerschap was die te hoog. Best spannend dus.
Gister had ik opeens weer wat last van donkerbruine afscheiding, bah. Niet de gehele dag hoor. En het hoeft natuurlijk niets bijzonders te zijn. Dat las ik net nog bij een ander onderwerp.
Vandaag voel ik me juist superzwanger! Het is zo vreemd soms. Verder hen ik (gelukkig) geen last van zwangerschapskwaaltjes, op de moeheid na dan. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook geen kwaaltjes, dus dat komt me wel bekend voor.
Maar hoe dan ook, spannende weken!
Morgen vullen we ook papieren voor het lab-onderzoek. En hopelijk over 2 weken een echo. Zou het ook wel eerder willen, maar we laten het maar zo..!
Succes allemaal met de zwangerschap!

Spannend voor je!
Ik heb nu ook 2 mk achter de rug binnen 1 jaar, en ga dit weekend naar week 6. Bij mij ging het rond de 7e week steeds mis. Ik vind het ook ontzettend spannend allemaal. We gaan er maar eens vanuit dat het deze keer helemaal goed komt.
Hou je ons op de hoogte??
Liefs Rebra

Ja dames we moeten positief blijven, door eigen ervaringen en verhalen kan je zo gestresst zijn, dat we straks vergeten te genieten en dat zou zo zonde zijn....

Ik ben nu voor de 4e keer zwanger, de eerste keer ging het mis bij de 20 weken echo, ik ben bevallen bij 21wk+5dgn van een dochter Ninthe*, 2e zangerschap werd een miskraam bij 6 weken, 3e zwangerschap een gezonde dochter Nova van nu alweer anderhalf en nu 13wk+4dgn zwanger...
Voor ons blijft het spannend tot de uitgebreide echo...maar zelf daarna vind ik het spannend...Rust hebben we pas als je je kindje op je arm hebt...maar ondertussen zijn we nu wel zwanger!!!!

Liefs Randy

Terug
Bovenaan