<p>Hi allemaal,</p><p>Ik heb een zoontje die volgende week 9 maanden wordt. Het is een supergezellige, blije jongen die tot voor kort ook altijd erg goed at. <br />Hij at alles, het een iets liever als het ander natuurlijk maar hij at gewoon goed. Nu weigert hij heel veel dingen (vooral fruit) of hij heeft er na een paar happen al genoeg van. Ik geef nog borstvoeding en dat gaat nog wel goed. <br />Dingen die hij zelf vast kan pakken en kan eten gaan ook wel wat beter maar met fruit vind ik dat toch wel wat moeilijker. Laatste keer bij CB woog hij ook wat minder dan zou moeten, toen was hij nl al een paar dagen slecht aan het eten. Ene moment is beter als het andere maar zelfs met veel enthousiasme van ons lukt t niet.<br />Het lijkt een sprongetje of CB dacht tandjes. Maar heeft iemand tips om er toch wat meer in te krijgen? Of wordt dit vanzelf weer beter. Maak mij nu een beetje zorgen dat hij niet genoeg binnen krijgt.<br /><br />Hebben jullie dit ook gehad? <br /><br />Groetjes, Charlotte</p>