Bijna 9 weken en bijna geen symptomen

Hoi allemaal,

Ik heb al gelezen op andere fora, maar ik wil toch graag van anderen horen of dit bekend voor komt. Ik ben morgen 9 weken zwanger (na een missed abortion vorig jaar juli). Op 15 feb heb ik de eerste echo gehad en een mooi hartje zien kloppen.

Klinkt allemaal super natuurlijk, maar ik heb sinds een paar dagen amper symptomen. Het waren er al niet veel, gevoelige opgeblazen borsten, steekjes onderbuik af en toe, na het eten opgeblazen buik, en heeeeel moe. Het enige wat ik nu nog heb is dat ik vrij moe ben maar verder voel ik mij bijna als voor m'n zwangerschap.

Herkennen jullie dit? Zou het kunnen komen doordat je HCG weer daalt? Ik heb 14 maart pas weer een echo :(

Groetjes Ilse
 
Halo Ilse,
Ik heb mijn hele zwangerschap eigenlijk geen kwaaltje gehad. Iedere vrouw is anders en zolang je een bloed verliest is er weinig aan de hand. Gewoon lekker er van genieten dat je geen kwaaltjes hebt.
 
Hoi,

Ik had precies hetzelfde! Ik ben nu 11,5 week onderweg en heb nergens last van,terwijl ik mijn eerste zwangerschap de hele dag misselijk was, veel moest plassen en chronisch moe was.
Ik heb ook een missed abortion in juli 2011 gehad, was er zelf van overtuigd dat het nu dus weer mis moest zijn, aangezien ik toen ook nergens last van had. Echter: op de echo van afgelopen maandag was duidelijk een bewegend kindje te zien en hebben we een hartje gehoord!

Heel herkenbaar dus. Ik kan wel zeggen, je moet proberen jezelf niet gek te maken, maar ik weet uit ervaring dat het toch niet werkt. Geduld is het enige wat je nu moet hebben en hopelijk kan je erop vertrouwen dat het deze keer wel goed gaat!

Succes!

Liefs,

Sabien (september-mama)
 
Weer maar blij dat je je zo goed voelt. Het is je ook van harte gegund dat je je er goed bij voelt. Het komt trouwens vaak voor dat vrouwen in het begin amper merken dat ze zwanger zijn. Dat is helemaal geen slecht teken.
HCG heeft op ieder lijf ander effect.
Geen klachten wil niet zeggen dat hormoon afneemt. Heb maar vertrouwen in je lijf.Geniet van deze tijd.
Ik heb zelf veel last van misselijkheid en dat is echt geen pretje ;)
 
Wees blij dat je haast geen kwaaltjes hebt.. Ook kan ik jouw onzekerheid wel begrijpen...

Maar ik heb werkelijk alle kwaaltjes wel gehad geloof ik. En zit ook al vanaf 14 weken volgens mij in de ziektewet. Ben nu ondertussen 24+1 en kan niet veel meer... En ik ben net over de helft ;)
Dus dat is een andere kant van een zwangerschap.
Geniet ervan, want door mijn kwaaltjes kon en kan ik er niet van genieten.... Maar gelukkig is de kleine wel gezond!!! Toch nog positief iets voor mij....
Liefs Ilona
 
Bedankt voor de reacties! Ik voel me er wel een stuk geruster door. Het is inderdaad alleen maar heel fijn dat het zo goed gaat, maar je vind altijd wel wat om je zorgen over te maken in het begin. Nog 3 weekjes geduld en dan zullen we zien wat er achter de schermen allemaal gebeurt in mijn buik ;)

Als je er zo ziek van bent dat je er niet van kan genieten is wel heel vervelend. En je weet inderdaad waar je het voor doet maar het moet ook zo'n mooie en blije tijd zijn.

Ik heb trouwens sinds vandaag meteen weer meer kwaaltjes, dus zo zie je maar, er valt geen pijl op te trekken :)
 
hoi allemaal,

ik ben nu 10 weken zwanger en mijn vermoeidheid neemt ook af.
7 maart gaan we voor de doptone.. ik vind het allemaal erg spannend. ik hoor van zoveel dat ze al veel eerder hiervoor zijn geweest.
Verder gaat het allemaal voorspoedig..
wie is er nog meer rond 2 okt uitgerekend..

groetjes
 
Terug
Bovenaan