Bijna 9 weken en buik zichtbaar

<p>hoi!</p><p>Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en mijn buik is al zichtbaar. Heel anders dan met mijn eerste, daar zag je het met 4 maanden net.</p><p>Ik sportte hiervoor 10 uur per week, ben stevig/gespierd gebouwd. Nu door misselijkheid en constant naar gevoel in de maag zelfs afgevallen. </p><p>Maar dus niet in de buik. Heb het idee dat ik eruit zie alsof ik 4 maanden zwanger ben. Ook als ik op mijn rug ligt lijkt de positie van de baby hoog. Tussen het schaambeen en eindigt bij mijn navel. Veel hoger dan wat je allemaal leest.</p><p>Herkent iemand dit?</p>
 
Is heel normaal. Bij de tweede zie je het veel sneller dan bij de eerste. Ik had bij mijn eerste ook al een flinke buik, maar bij mijn tweede moest ik echt hele wijde kleding dragen om m'n zwangerschap voor m'n collega's te verbergen tot 12 weken! (En nog hadden sommigen het al gezien ?).


Geniet van je zwangerschap!
 
Haha ja inderdaad heel herkenbaar. Bij de eerste zag je bij mij vanaf 12 weken iets van een buikje ontstaan en nu met de tweede is het niet te stoppen. Ik ben nu bijna 21 weken zwanger maar ik lijk al veel verder te zijn. Ik had ook heel veel moeite in het begin om het nog even geheim te houden. 
 
Ik had het ook sneller maar t zijn met name darmen want je baarmoeder zit nog lang niet zo hoog.
Mijn verloskundige zei dat je buikspieren al sneller opzij schuiven waardoor je buik groter lijkt
 
Bedankt voor de reacties. 
Als ik op mijn rug lig, voel je de hele baarmoeder tussen mijn navel en schaambeen, zullen dus mn darmen niet zijn.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben 
 
Bedankt voor de reacties. 
Als ik op mijn rug lig, voel je de hele baarmoeder tussen mijn navel en schaambeen, zullen dus mn darmen niet zijn.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben 
 
Bedankt voor de reacties. 
Als ik op mijn rug lig, voel je de hele baarmoeder tussen mijn navel en schaambeen, zullen dus mn darmen niet zijn.
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben 
 
Terug
Bovenaan