Bijna 9 wkn en pas broeken niet meer HELP !!!!!

A

Anoniem

Guest
Damens ik voel me een beetje van slag.

Ik ben bijna 9 wkn zwanger en heb al nieuwe BH moeten kopen en  nu pas ik ook mijn spijkerbroeken niet meer. Ik heb een aantal positie broeken maar die zijn nog vee te groot. En ik wil daar niet nu al aan beginnen. Het stomme is dat ik in gewicht helemaal NIETS ben aangekomen.

Wel zijn mijn darmen erg bezig. Maar wel zo erg dat ik niets meer pas wat goed op mat was. En om nu steeds in mij trainings broek rond te lopen is ook zo stom. Heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen. Mijn buik ziet er nu uit als of ik al vier maanden ben, en zit pas op de helft. Ook gieren de hormonen door me lichaam ben net een dweil als ik even wat gedaan heb moet ik weer slapen ik slaap overdag ongeveer 3 uur extra en kan snachts ook gewoon goed slapen. Sinds deze week elke ochtend zo misselijk en overgeven. Zucht ik ben echt zwanger ja.

Liefs mariska  8 wkn en 5 dgn  (eerste kindje.)

misschien toch een broek kopen die nu goed past of nog net iets te wijd is.
wanneer je bevallen bent zul je toch niet gelijk al je oude kleren weer aankunnen. dan heb je die broek alvast...

ik ben nu 6,5 weken en merk dat ik broeken die al strak zaten (was al een beetje aangekomen) dat die nu ook niet emer goed dicht gaan. ik ben bang dat dat er bij mij ook aan zit te komen.

succes!
Carina

Hoi Mariska,

Leuk toch, dat buikje. Je hebt er lang genoeg op moeten wachten.

Ik heb ook zo'n periode gehad dat mijn gewone broeken te strak zaten en positie broeken te groot waren. Maar dat was niet zo vroeg als bij jou, bij mij begon mijn buikje pas goed te groeien rond de 16 wkn ongeveer.

Je kan proberen die periode te overbruggen met haarelastiekjes rond je knoop die je verbind met het gat en dan een iets langer shirtje erover. Zo heb ik het een tijdje volgehouden. En de tijd van de positiekleding komt snel genoeg.

Geniet lekker verder van je zwangerschap (ondanks je kwaaltjes).

Kruimel

Hoi Kruimel,

Thxs voor je tip die is zeker handig, tuurlijk heb ik ook net als jou lang moeten wachten maar om nu al met 9 weken een buik te laten zien vind ik al heeeeeeeeeeeel erg vroeg.
Ook omdat ik het gevoel heb dat het een beetje raar is heb zelf altijd gelooft dat dit pas na de derde maand zal komen vandaar dat ik het niet echt wil accepteren. En ook geen nieuwe kleding wil kopen. En ook een beetje omdat niet iedereen in mijn omgeving het weet en ik op deze manier niet echt meer geheim kan houden.

Liefs van Mariska.
p.s. donderdag krijg ik mijn eerste echo spannend dus.

Hallo.
Met 9 weken is het niet zozeer de baby die zorgt voor je buikje maar idd je darmen die gaan werken.. Maar het is wel vervelend want je krijgt idd je broeken niet meer dicht haha...
Ik heb ook die tijd overbrugt met elastiekjes rond het knoopsgat, en dan gewoon een riem erover en niemand die het zag.. Of idd een iets langer shirt erover..
Gr. Anne-Marie

Geniet van je kleintje a.s. donderdag. Ik hoop echt voor je dat alles  is, maar daar ga ik wel van uit.

Hou je me op de hoogte hoe het was?

Kruimel

Terug
Bovenaan