Bijna aan de medicijnen...

Hoi meiden,

Nou... bijna is het zover. Aanstaande maandag kan ik dan eindelijk naar de fertiliteitskliniek en krijg ik hopelijk meteen de medicijnen mee. Ik ben het nu ook echt zat moet ik zeggen. Ik heb na de mk nog 1 x een eisprong gehad maar ik heb nu dus al 5 maanden geen eisprong meer gehad. Echt te gek voor woorden! Ik ben zo vreselijk benieuwd of de Clomid snel aanslaat en hoe ik me eronder voel.. Nou ja, afwachten maar.

Nien, hoe was je weekje vakantie meis? Waar ben je naartoe geweest en hoe voel je je nu?

En Monique en Cath, hoe is het met jullie? Nog veel zwangerschapskwaaltjes? (Monique, ik had nog een berichtje voor je staan onder mijn eerdere stukje).

Nou iedereen, een heel fijn weekend gewenst en ik laat jullie natuurlijk weten hoe het maandag is gegaan!

X F.

Hallo F.
Ik las je verhaal en ehh, misschien een beetje een domme vraag, maar ,, hoe kwam je er achter dat je geen eisprong had? was je wel gewoon ongi of juist niet.
groetjes, A.

Hoi A,

Helemaal geen domme vraag! Ik kon voor de mk, de klok erop gelijk zetten want ik had een hele regelmatige cyclus van 26 dagen. Met de ovulatietest van CB kon ik zien dat ik een eisprong had. Na de laatste eisprong heb ik geen signalen meer gehad van een eisprong (meer wittige vochtafscheiding, steken in mijn onderbuik EN de ovulatietest gaf niets aan. Daarbij ben ik al die tijd ookal niet meer ongesteld geweest (al kun je ook gewoon ongesteld worden zonder eisprong heb ik begrepen maar bij mij blijft ook dat weg).

Succes!

X F

Ik wilde je nog even heel veel succes wensen voor maandag. Dit wordt een lang weekend.......!
Ik hoop gewoon dat je die pillen krijgt en dat ze snel aanslaan bij je.
Nou wijfie DUIM DUIM.

PS. Ze hebben gelukkig geen cysten gevonden, maar je kan mijn verhaaltje lezen op de andere Forum.
Hoe laat moet je eigenlijk maandag.

GR NIEM

Hoi Side,

Ik ben die maanden niet ongesteld geweest ... hoewel.. ik ben gisteren zojuist voor de eerste keer weer (flink) ongesteld geworden. Mijn vriendin heeft hetzelfde als ik (pco syndroom, dan heb je geen eisprong) maar zij wordt wel gewoon ongesteld.

Ik hoop dat je d.m.v. een ovulatietest ziet dat je toch gewoon een eisprong hebt. Ik moet morgen naar de gyn. om medicijnen op te halen om de eisprong op te wekken.

X F

Terug
Bovenaan