bijna alle symptomen zijn ineens weg

hoi allemaal, ik ga morgen week 6 in !!!
Maar had ik eerst last van pijnlijke borsten nu is dat sinds 2 dagen ineens verdwenen, de misselijkheid is ook minder geworden. Wel ben ik nog steeds ongelooflijk moe en met vlagen erg duizelig. Maar moet ik mij nu zorgen gaan maken om het feit dat een aantal dingen zijn verdwenen/afgenomen, of is dit normaal? Heeft iemand hier misschien een verklaring voor? Ben zo bang voor een miskraam.

Hoi,

Probeer er van te genieten..Is erg moeilijk,ik ben zelf ook erg onzeker..Bij alles denk ik..het is weer mis!!
Je lichaam kan je erg voor de gek houden..Bij mijn 2e zwangerschap was ik erg misselijk,toen is het niet goed afgelopen..Bij mijn 1e zwangerschap merkte ik er totaal niets van,die is wel goed afgelopen....Nu ben ik weer zwanger van ons 2e kindje (8 weken),en heb eigenlijk weer niet echt klachten..Vanochtend heb ik mijn echo,spannend!!

Succes!!

Groetjes Elma.

Ik ben ook misselijk geweest en had pijnlijke borsten vanaf week 5 tot week 10 ongeveer.. En heb sindsdien ook alleen maar een beetje last van moeheid en s'avonds last van mn tepels. Ben nu 12w3d.

Ik heb gelezen dat het temaken heeft hoe je lichaam went aan de zwangerschap met zn hormonen... Als je lichaam eraan gewent is dan nemen de klachten af, en aan het eind komen ze meetal weer!

Maak je niet veel zorgen!! Succes..

Gr. Daphne

Hi,

Ik was de 4/5 e week erg misselijk en zo moe! Maar toen was ineens alles weg! Ik voelde me eerst heel blij, later ging ik twijfelen, maar in de 7e week kwam het in alle hevigheid terug en sindsdien spuug ik me scheel, ik verlang wel eens even terug naar die week dat k me zo lekker voelde!:D Ben nu 15w 3d. we houden moed en hopen dat het snel minder gaat worden nu! Succes en geniet ervan! Probeer niet teveel zorgen te maken!

Gr Janne

erg lief van jullie de reacties. ben net terug van de huisarts en die zei ook dat het normaal is en vaker voorkomt, kortom geen zorgen "proberen"te maken dus. Goed nu maar eens de verloskundige bellen voor een afspraak erg spannend allemaal zo voor het eerst.

hoi,

Ik weet wat je bedoelt . ik ben vandaag 6 weken en heb er soms ook dagen bij zitten dat ik totaal niets voel van het zwanger zijn. Heb ook al van mensen gehoord dat het normaal is. Zolang je geen heftige buikpijn hebt en helder bloed verliest is er niets aan de hand. Het is en blijft spannend allemaal , ik weet het.
Veel plezier met je zwangerschap.

hoi allemaal, ik herken me helemaal in dit verhaal. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, en t is dat mijn borsten gespannen zijn en ik heel af en toe van die ongi krampjes heb anders zou ik helemaal geloven dat ik zwanger ben. Heb tot nu toe nergens last van, alleen redelijk moe overdag, smiddags al het gevoel dat t s'avonds is enz. En minder trek in eten... wel zin in waterijs steeds, haha... nog 2,5 week tot mijn eerste echo!! Kan echt niet wachten!!

Kan me dus goed voorstellen hoe je je voelt, heb precies t zelfde en gelukkig zijn er meer met ons di dat ervaren, xxx

Terug
Bovenaan