bijna back in forumland ;-)

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve berichtjes naar mij toe....zoals jullie van Ilona hebben gehoord is de operatie goed gegaan ...ik zal vanavond even verder verslag doen ben nu nogal moe maar moest jullie ff bedanken mijn adsl is net weer aangesloten in mn nieuwe huisje ;-)

dus ik ga nog ff plat en spreek jullie vanavond wel

MEIDEN BEDANKT DOET ME GOED DIE LIEVE BERICHIES

xxxxxxx liefs Corina

Heey Corina

welkom terug hoor, al ben je niet echt weggeweest he.

Doe lekker rustig aan dan spreken we je binnenkort wel weer.

groetjes irene

fijn dat je er weer bent en niet minder fijn dat alles goed is!!
groetjes karin

hoi Corina,

wat fijn dat je er weer bent en dat het goed is gegaan. Misschien tot vanavond, maar doe vooral rustig aan!!

Groetjes Monique

Doe vooral rustig aan en neem de tijd om weer helemaal fit te worden. Wij lopen niet weg en wachten braaf op je.

Liefs,

Annemiek

Zo...dank je dames;-)

Het gaat gelukkig goed met me al ben ik erg moe en nogal emo maar goed dat komt allemaal wel in orde....de operatie moest uitwijzen of de coilings die ze vorig jaar februari gezet hadden nog op zn plek zatten en of ik verdere aneurisma's had.
De coilings zijn iets of wat verschoven maar dat blijkt normaal te zijn omdat ze toch in een slagader zitten en het bloed er dus met een rotgang doorheen gaat nekresten noemde ze dat (niet belangrijk) maar was geen enkel gevaar dus de reparatie zoals we die maar noemen is gelukt ........verder had ik geen aneurisma's en hoef dan gelukkig ook nergens meer bang voor te zijn ik moet over 2jaar nog een keer terug komen maar dan kunnen ze me gewoon met een MRI controleren heerlijk bericht was dat dus .......een enorme opluchting ook en zeker omdat ik door de vorige operatie dus 3weken out ben geweest (kunstmatig in coma gehouden).........Maar goed we beginnen lekker opnieuw en we gaan gewoon door

dames bedankt voor de lieve berichies en sorry maar ik ga weer lekker mee mutsen hier

Terug
Bovenaan