Bijna Ballorig!!!!

Ha meiden,

Hebben jullie er zin in? Nog 4 nachtjes slapen en we laten de ballen vallen!!
Ik heb er enorm veel zin in. Vind het heel leuk om paar nieuwe meiden te ontmoeten.
Ik zal nog even telefoonboom maken en die naar jullie (via mail) opsturen.
Heeft iemand nog eindtijd in gedachten of zien we wel wanneer we weer gaan?

Tot zaterdag!

Irene

heyhey

ik heb er gisteren heel veel over na gedacht.
tis niet verstandig dat ik mee ga, aangezien ik veel rust moet houden, en dat heb je natuurlijk niet als je continu achter een ukkie moet aanrennen ( nathalia is nogal verlegen, en zal niet alleen of met de andere kids gaan spelen, mama zal mee moeten spelen)

voel me er heel rot over. jullie komen immers allemaal naar rotterdam, zodat ik ook mee zou kunnen, en nu moet ik alsnog afzeggen.

het spijt me heel erg :(

liefs, do

heyhey

ik heb er gisteren heel veel over na gedacht.
tis niet verstandig dat ik mee ga, aangezien ik veel rust moet houden, en dat heb je natuurlijk niet als je continu achter een ukkie moet aanrennen ( nathalia is nogal verlegen, en zal niet alleen of met de andere kids gaan spelen, mama zal mee moeten spelen)

voel me er heel rot over. jullie komen immers allemaal naar rotterdam, zodat ik ook mee zou kunnen, en nu moet ik alsnog afzeggen.

het spijt me heel erg :(

liefs, do

Hey Do,

Ik vermoedde het al. Maar je uk in je buik is belangrijker! Die heeft nu prioriteit nummer 1!
Enne we doen het nog wel een keertje over hoor ;-)

Liefs Irene

Hoi,

Ik heb er helemaal zin in.
Ik ben erg benieuwd wie de mama's en kindjes in het echt zijn.
Wij gaan rond 8.15 rijden, dan zijn we tegen 10 uur in Rotterdam. Wij blijven tot ongeveer 14 uur, ik heb om 14.30 bij mijn neef afgesproken die dan, als het goed is, lammetjes heeft.
En Do, ik snap heel goed dat je niet komt hoor, ik was er al een beetje van uit gegaan, maar dat kleine ukkie is veel belangrijker dan wij. Wij komen gerust nog eens naar Rotterdam!

Liefs Danielle

hoihoi,
wij hebben er ook zin in.. gaan denk ik zo rond half 9 rijden. heb wel een drukke dag voor de boeg dan!:p haha s avonds verjaardag van mn schoonzusje en denk wel dat ie ook mee gaat en daarna moet ik nog weer werken.. heb nachtdienst; dus hoop dat ik dan een beetje wakker kan blijven hihi.. naja.. dan zondag maar ff lekker slapen..

Liefs, Christien

Ik kan niet, maar heb me ook niet ervoor opgegeven, ga zaterdag met kids op visite bij Maurilla, 150 km verderop hi hi!
Deze afspraak hadden we al staan op de 27e...begonnen ik meen in januari met een datum prikken, dus na overleg toch besloten om onze afspraak door te laten gaan...Volgende keer ben ik er bij.
Wens iedereen een heerlijke dag toe!
Groetjes Roos.

Hoi hoi,
nou eindelijk dan een keer van de parij. Leuk.
Ik ben ook benieuwd hoe Minoux reageert...
Do, wel heel jammer dat je er niet bent hoor, maar na jouw topic dacht ik ook al een beetje van...die gaat misschien niet meer mee..
Wij blijven tot een uurtje of 12 denk ik. MInoux slaapt 's middags wel en tukken doet ze echt alleen in d'r eigen bed. Bovendien moet ik 's middags nog werken.
Nou tot zaterdag meiden!
Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan