bijna beginnen

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

mijn vriend en ik hebben besloten om ook te beginnen aan de eerste.
heel spannend allemaal.
donderdag heb ik mijn laatste pil, dus daarna flink aan de slag!
mijn zus was meteen na de eerste poging al zwanger, dus hoop dat het bij mij ook zo is,maar we wachten het af en we zien wel.
ik kan bijna nergens anders meer aan denken en zie steeds zwangere vrouwen lopen,en dan denk ik zo loop ik er mischien over een tijdje ook wel bij.
ik hou jullie op de hoogte.

veel liefs jolanda

Nou Jolanda welkom bij de club.   Spannend is het allemaal he.
Ik zit nu in de 3e ronde van ons eerste wondertje heb volgende week mijn NOD en ik ben zeer benieuwd, Maar het wachten duurt soms lang en daarom is het leuk om zo.n gezellige forum te hebben. Hopelijk kun je ons gauw goed nieuws vertellen.

Liefs Linda

ik zal voor je gaan duimen linda!!

ik hoop dat ik snel het goede nieuws kan vertellen.

liefs jolanda

Hee Jolanda!

Wat leuk!!Zit ongeveer in zelfde fase als jij; vorige week ma eerste dag ongi gehad, dus toen in stopweek en dat was letterlijk en figuurlijk onze stopweek!!Iedere morgen geniet ik weer even; yes geen pil pakken want we gaan ervoor!heerlijk is dat en van andere kant ook wel veel vragen; is mijn 'eigen' cyclus net zo als die met de pil en wanneer zullen we aantellen, enz. enz. Kan ook aan weinig andere dingen denken; errug en ben ZO blijk dat ik dit hier gevonden heb, want hebben we een lekkere uitlaatklep met 'lotgenote' om t zo maar te zeggen buiten ons menneke dan he! Gestart met femnatal en gestopt met alcohol (als we ervoor gaan dan gaan we er ook helemaal voor!)
Nou meid, wat leuk om te lezen dat iemand ongeveer net zo   in t zelfde schuitje zitten als wij!!
tot lees's en kijk nog even op mijn berichtje en vraag bij de naam Zuus.
xx Suus

Terug
Bovenaan