<p>Dag dames,</p><p>even van mij afschrijven.. </p><p>Volgende week donderdag is het zo ver.. dan wordt onze dochter gehaald. </p><p>Al 8 maanden kijk ik daar enorm naar uit alleen voel ik nu alleen maar zorgen en voel ik me verdrietig en enorm onzeker. Ik mis mijn overleden moeder ook heel erg nu, ze had dit zo geweldig gevonden en kan het niet met haar delen. </p><p>Die grote verandering maakt me bang! Stel dat er iets misgaat.. of dat ik me zo “down” blijf voelen als nu. Of misschien krijgen we wel een huilbaby.. hoe gaat het verder lopen? Ik schaam me voor mijn gevoelens. </p><p>Die geplande datum voelt als een druk..</p><p>Ik snap ook niet waar het vandaan komt..waarom kan ik niet gewoon blij en enthousiast zijn.. ik ben dat ergens soms ook wel, maar hoe dichter bij de datum hoe lastiger ik het vind. </p><p>Iedereen blijft maar aan de lopende band vragen hoe het gaat.</p><p>Nou eigenlijk ben ik het zwanger zijn heel erg zat en voel ik me neerslachtig en soms heb ik nergens last van. Maar kan niet met volle overtuiging zeggen dat ik echt aan het genieten ben van wat er komen gaat. </p><p>Hoop enorm dat dit straks anders is. </p><p> </p>