Bijna bovenaan!

Alleen september en oktober staan nog boven ons! Als ik terug blader naar de eerste reacties en aanmeldingen dan lijkt het echt nog niet zo ver terug.
We hadden het nog over moeders voor moeders en eerste echo's en nu zijn we bijna aan het aftellen. Ik vind het ontzettend snel gegaan, jullie ook?

Ja wat is het snel gegaan! Ik denk nu pas het gaat misschien te snel de laatste loodjes. Maar heb ook zin in de bevalling om de kleine meid te kunnen zien. Ben zo benieuwd. Gister 30 weken echo gehad alles ging super. Het kindje had lange benen :)

Gaat inderdaad allemaal heel snel! Ik vind het ook schelen dat er wat in huis rond huppelt. De vorige zwangerschap duurde voor mijn gevoel veeeeel langer.

Wisselend, soms denk ik jee wat gaat het snel, niet vergeten te genieten! En soms kan ik de weken wel om kijken! Inderdaad zoooo nieuwsgierig ook naar alles. Tel nu vooral af naar m'n verlof, nog een kleine 3 weekjes...

ja de tijd vliegt...

daarom ook zo aan het aftellen tot mijn verlof, dan komt er rust in de tent om nog even wat bewuster te genieten van het zwanger zijn en voorpret te hebben voor wat komen gaat...

en even extra aandacht dan voor de andere twee kids als er geen tijd en energie meer naar werk hoeft.

en voor we het weten zitten we allemaal onder de kerstboom met een kleintje erbij ;-P

Hier gaat t super snel! Ja kan me ook niet meer voorstellen al die weken geleden..en toen had ik t gevoel dat t nog zoo lang zou gaan duren..en nu ist al bijna zo ver..zo maf..maar kan ook niet wachten!

Nou als ik terugkijk en bedenk dat ik nu al in 3 trimester is vind ik het wel snel gegaan maar als ik bedenk ik moet nog 3 maanden lang dan voelt het weer langer aan haha. Maar vooral tot week 20 duurde het enorm lang voor mijn gevoel hierna ging het stukken sneller. Misschien ook omdat ik vanaf 18/19 weken de kleine elke dag voelde en dit mij meer rust gaf dat het allemaal goed zit.

Terug
Bovenaan