Bijna de eerste echo

Hoi meiden,

Bijna is het dan zover.. dinsdag krijg ik mijn eerste echo en dan weet ik of het goed zit (voor nu). Ik ben dan precies 7 weken. Ik ben echt zo bang dat het weer mis is! Mijn wereldje zou dan echt instorten. Ik heb ook niet meer echt kwaaltjes, ben alleen wel snel moe.

Ik probeer het hoofd "cool" te houden maar het ene moment gaat dit beter dan het andere moment.

Duimen jullie voor me?? Ik laat dinsdag zeker een berichtje achter over hoe het ging. Dat zal alleen waarschijnlijk wel 's avonds worden.

Ik hoop dat met jullie alles ook goed is!! Po en Caroline, gaat met jullie alles ook goed?

X F.

X F.

Jeemig wat spannend....Ik ben al heeeel erg lang niet meer op de jonge gezinnen site geweest...Weet niet of je nog weet wie ik ben maar we hebben dus ook samen op het december forum gezeten...Ga ik nu eindelijk weer een keer kijken zie ik dat je zwanger bent...Wat vreselijk goed joh!! Ik kan wel begrijpen dat je je vreselijk zenuwachtig maakt ja...maar het is vast allemaal hartsikke goed joh!! zal voor je duimen...Verder....ik ben dus 3 december bevallen van een zoon...Nu 9 weekjes alweer...Het gaat zo enorm hard de tijd...Nou,heel erg veel sterkte en succes dinsdag!!! Kom zeker even kijken hoe het allemaal gegaan is!!

Groetjes Claudia

Hoi Claudia,

Wat ontzettend leuk zeg dat je even reageert! Af en toe denk ik er nog wel even aan (vooral op 17 december, toen ik eigenlijk uitgerekend was) van "ik had nu mama kunnen zijn" maar goed, ik heb mijn leventje gelukkig vrij snel weer opgepakt. Ik heb na de miskraam geen eisprong meer gehad en ben nu zwanger geworden m.b.v. Clomid. Ik ben heel erg benieuwd wat dinsdag gaat uitwijzen. Ik ga zeker een berichtje op het forum plaatsen.

Hoe gaat het nu met jou dan? Heb je een goede bevalling gehad? En is alles goed met je zoontje?

Dikke kus Frederique

Lieve F,

Ik zal aan je denken dinsdag, spannend hoor! Als je weet dat alles goed is kun je toch wat rustiger gaan genieten van je zwangerschap. Hou je taai!

liefs Renske

Ik duim voor je, niet alleen morgen hoor!!! Ik hoop echt dat alles goed met jou en je kindje gaat en dat je snel kunt gaan genieten van je zwangerschap zonder je teveel zorgen te maken. Tuurlijk is het spannend, veel spannender dan een eerste zwangerschap, je weet nu dat het ook fout kan gaan... Maar ik hoop voor je dat je nu mag gaan genieten en over een ruim half jaar een mooi kindje in je armen mag houden.

Veel sterkte en kop op!

Liefs, Sylvia

Terug
Bovenaan