Bijna donderdag....bijna operatie!!

Hoi lieve meiden,

De tijd vliegt als het zonnetje weer regelmatig schijnt! Nog maar 2 nachtjes slapen en dan moet ik al geoperereerd worden. Ben niet echt heel bang voor de ingreep zelf hoor, maar het is wel spannend natuurlijk. Ik ben wel heel erg bang en zenuwachtig voor wat ze zullen vinden. Het kan heel erg tegenvallen, maar stel je voor dat ze niks ziet buiten die cystes, dan valt het me juist heel erg mee.... Het enige dat ik kan doen is natuurlijk afwachten, maar als er iets is waar ik en hekel aan heb..... Altijd maar dat wachten, ik wacht ondertussen al mijn halve leven! Hoe is het met jullie? Iemand nog een leuke peptalk?

Liefs, Anke

hoi hoi,

wil je even heel veel succes wensen voor donderdag

en hopelijk valt het allemaal mee en pakt het goed uit

geniet nog even van het zonnetje en succes

liefs moekje
                                      38,5wkn

oud forum rotje

Hoi lieve Anke,

Wil je even heel heel veel succes wensen voor donderdag en hoop dat je erna snel meer weet en je met goede moed weer verder kunt. Het wachten is idd altijd erg vervelend maar hopelijk is het niet voor niets dan maakt het het nog een beetje goed`en ben je het erna waarschijnlijk zo vergeten :)

Nou meid toi toi toi en ik denk aan je.

xxx Niekje

Lieve Anke,

Ik wens je heel veel succes morgen bij de operatie. Laat de uitslag nu eens een keer meevallen voor je! Ik ga heel hard duimen en kaarsjes voor je branden en ik denk aan je
dikke kus Mickey

Hoi Anke,

Ook ik wil je voor morgen heel veel sterkte wensen.
Ik hoop dat het je nu eens een keer mee gaat zitten en dat ze niets "raars" vinden.
Zal voor je duimen!

Liefs, Cath

Terug
Bovenaan