<p>Lieve mama's </p><p>Is hier iemand die tips voor me heeft of dit herkent ?</p><p>Mijn meisje word deze week 1 jaar, ze is over het algemeen een lief rustig meisje. Maar de laatste weken heeft ze een soort ' drift buietjes die een paar minuten duren ' dan begint ze ineens heel erg te slaan met haar armen en te mopperen . En soms slaat ze ook haar eten of flesje uit mijn hand. En als ik het weg zet begint ze weer te huilen dat ze het weer wil om het vervolgens weer uit mijn hand te slaan. En onze hond begint ze nu ook te slaan. En soms mij of mijn man in het gezicht. Ik snap natuurlijk wel dat ze dit niet bewust doet om ons pijn te doen. Maar meestal doet ze dit als ze haar zin niet krijgt en begint ze flink te huilen.</p><p>Heeft hier iemand ervaringen of tips mee ?. Ik blijf altijd wel geduldig en zeg wel op een nette manier dat ze dit niet mag doen maar begin af en toe wel echt mijn geduld te verliezen . Dan zet ik haar even in de box en loop ik even de kamer uit</p><p>Iemand nog meer tips of ideeën of ervaring?</p><p>Dankjewel alvast </p><p> </p>