A
Anoniem
Guest
28 dec 2004 is het een jaar geleden dat ik een miskraam heb gehad.en vanaf die tijd al bezig om zwanger te worden,het wil maar niet lukken ik weet ik ben niet de enige op dit forum.maar ik wordt er zo radeloos van.vanmiddag weer naar de gyn met me mannetje om 3 uur 20dec kijken wat hij nu weer gaat zeggen.van die man kan je ook geen hoogte krijgen de ene keer is hij meegaand de andere keer doet hij net of je er niet zit en staan we zo weer buiten.het is echt om leip te worden van die man.en dat is nog niet het enige ik ben ontslagen op het werk me contract werd niet meer verlengt dus zit zonder werk en ik had het juist zo naar me zin.gistere de kerstboom eruit gegooit nou ja kerstboom een kale takkebos kan je beter zeggen.zaterdag op de dierenambulance gewerkt ook niks dan ellende alleen maar dooie honden en katten ophalen.dus niet echt een leuke week achter de rug..maar ja gewoon door gaan zeggen ze maar soms valt het niet mee hoor.zou eigelijk me ongi 24 dec moeten krijgen maar liever niet dus ach we zien wel weer nou meiden ik laat nog wel even weten hoe het bij de gyn was en hoop niet op ronde nummer 14....knuffels pepe(mercedes)