bijna een jaar gestopt met de pil en nog niet zwanger...

A

Anoniem

Guest
Ik ben vorig jaar novenmber gestopt met de pil en helaas ben ik nog niet zwanger. Wel al vaak overtijd geweest en heb dus al heel veel testen gedaan maar ja helaas allemaal negaatief. Ik ben nu sinds een paar weken begonnen met temperaturen. Als het goed is zit ik nu in mijn vruchtbare dagen dus we gaan weer flink klussen en hopen dat het dan deze ronde raak zal zijn. Hopelijk zijn er meer meiden die al wat langer bezig zijn zodat we gezellig kunnen kletsen met elkaar.

Groetjes Evelien

Hoi Evelien

Ik ben nu ook een jaar gestopt (ronde 12) en jammer genoeg ook nog niet zwanger. Ik heb ondertussen 3 maanden getempt en we gaan binnenkort naar de huisarts voor de eerste keer. Ben benieuwd. Deze week gaan we weer aan het klussen want de vruchtbare dagen staan weer voor de deur (als ik uberhaupt al vruchtbaar ben want het duurt wel een beetje lang allemaal vind ik nu). We houden de moed er in!

Groetjes vlinder

Hoi Evelien,

Nou hier nog een die al jaartje tevergeefs bezig is :(
Ik zit nu in ronde 13, en ben deze ronde voor het eerst begonnen met temperaturen. Lastig he dat zwanger worden? Wie weet  gaat het deze ronde lukken

liefs, Tara    

hoi evelien,

ja hier nog eentje,ronde 10 voor mij!!!

mijn vruchtbare dagen zijn nu aan de gang dus maar goed ons best doen!

vlinder en tara jullie ook hier

en evelien als je wil kan je ook bij de wiebelemeiden komen daar zitten we met een stel LEUKE meiden die al wat langer bezig zijn.

liefs mier

dankje, Mier. Ik denk dat ik me daar dan maar bij aan ga sluiten.

Groetjes Evelien

gezellig,we zijn allemaal al wat langer bezig dus we hebben goede steun aan elkaar

liefs mier

Hoi Meiden,

Ik las jullie stukjes en wilde jullie even laten weten,
dat ik jullie gevoelens helemaal herken,
Maar dat jullie de hoop echt niet moeten opgeven.
Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil en ben nu 6 weken zwanger,
Precies een jaar dus.
Ik hoop dat het jullie wat vertrouwen geeft dat het met jullie ook vast helemaal goed komt!
succes allemaal

Liefs Sandra

Terug
Bovenaan