Bijna een jaar verder en nog steeds geen resultaat....wat nu?

<p>Hi allemaal!</p><p>Bijna een jaar verder en nog steeds zonder resultaat... mijn vraag is iemand van jullie die naar de huisarts is geweest voor verdere onderzoeken? Ooit een echo gehad en dat was goed. Misschien dat ik me verder moet laten onderzoeken? Iemand daar al ervaring mee? Echo om te kijken of er wel eitjes groeien bijvoorbeeld? Mijn vriend z’n zaad laten controleren?? </p><p>Iemand die mij kan helpen hiermee wat ik kan doen. </p><p>Liefs Demi</p>
 
Hallo Demi, 
Je geeft zelf het antwoord eigenlijk al. Naar de huisarts zodat hij/zij jullie kan doorsturen. Eerst krijgen jullie een hele vragenlijst in het ziekenhuis/ fertiliteitsafdeling en daarna wordt er gekeken welke onderzoeken gedaan worden. Meestal beginnen ze bij de vrouw: echo en het volgen van je eisprong en daarna is het afhankelijk van wat er uit komt hoe het verder gaat.... 
Succes! Hopelijk Is het snel raak!! 
Groetjes Jet
 
Hallo D e.
Wat  vervelend dat jullie al een jaar bezig zijn zonder resultaat. Ik zou inderdaad ook gewoon naar de huisarts gaan die jullie kan doorverwijzen naar het ziekenhuis. Soms is het maar iets kleins en kun je d.m.v. bepaalde medicijnen toch zomaar ineens zwanger worden. Succes!
 
Hoi Demi. 
Wij zijn ook een jaar bezig zonder resultaat. Naar de huisarts gegaan en doorverwezen naar gynaecoloog. Inderdaad vragenlijsten in moeten vullen en mn man heeft zaad onderzoek nr1 gehad. Toen we de eerste afspraak bij de gyn hadden (ergens in januari dit jaar) kregen we de uitslag van t zaad onderzoek en kreeg ik een inwendige echo om te kijken of alles goed was. Uitslag van zaad onderzoek was niet zo goed, aan de krappe kant. Dus 2e onderzoek gedaan. En ook daarvan was de uitslag niet goed. 
Inmiddels zijn we doorverwezen naar t umcg (fertiliteitskliniek) voor een vervolg afspraak. Daar wachten we nu op. 
Ook weer vragen lijsten in gevuld... 
groetjes Nina 
 
Bedankt voor het reageren.... ik twijfel dan zo erg dan denk ik zou ik anders een vruchtbaarheidstest voor mannen online halen? Of gewoon naar de dokter gaan... mm haha! Vorige keer had ik een lange cyclus van 44 dagen. Nu zit ik op 22 dagen dus ben erg benieuwd of dit ook weer een lange cyclus word. Ik ga denk ik hierna na de dokter toe om mezelf door te verwijzen als ik nu weer ongesteld word... 
Dan moet ik uiteraard eerst ongesteldheids af zijn zodat ze wat kunnen zien neem ik aan? 
Vind het wel erg spannend allemaal...
Wat gebeurd er als ik bij de dokter kom en vertel dat ik een echo wil dat ze me door verwijzen of? Hoe doen jullie dat?
Liefs
 
Gewoon naar de dokter gaan en vertellen dat jullie een jaar bezig zijn, het enige wat de dokter kan doen is jullie door sturen. Dan kun je een afspraak maken in het ziekenhuis of bij een fertiliteitskliniek. Dan hoor je meer wat er gaat gebeuren, dit zal afgestemd worden op jullie situatie. Je kunt verder zelf niet zoveel doen, tests kopen via internet zou ik niet aan beginnen. Alleen maar onnodige kosten. 
Succes met je vervolg stappen! 
 
Bedankt Jet Berg! 
Stom he ik durf gewoon niet... ben bang dat de dokter me bijvoorbeeld niet door stuurt of bang voor de gevolgen...wat er komen gaat. 
Denk dat ik maandag ga bellen voor een afspraak.. dus we zullen zien! 
Liefs
 
Terug
Bovenaan