Bijna elke dag lichte buikkrampen

Hee meiden,
Ook hier een trotse mama van een zoontje van 1,5 met een tweede op komst. Ben nu 5,5 week zwanger. Heb al wel sinds ik het weet lichte buikkrampen alsof ik ongesteld ga worden. De eerste zwangerschap had ik dat helemaal niet, dus ben best onzeker. 21 juli pas echo, dus het is nog lang spannend pff. Maar ik probeer er gewoon van te genieten voor zolang als het duurt, ik hoop natuurlijk nog 34 weken! We gaan het zondag onze ouders vertellen, ik kan het echt niet meer voor me houden. Voor de rest houden we het nog wel geheim.
 
Ik herken de lichte buikkrampen wel hoor, ik heb dat bij alledrie mijn zwangerschappen gehad tot een week of 8/9. Daarna werd het minder. Het is inderdaad wel erg naar, ik had ook steeds het idee dat het niet goed zou gaan.
Bij de 2e zwangerschap merk je gewoon dat je buik veel gevoeliger is, omdat het allemaal al een keer flink uitgerekt geweest is, is tenminste mijn ervaring. En nu bij de 3e is het zo mogelijk nog erger. Maar ach, alles voor het goede doel!
 
Ik herken de lichte buikkrampen wel hoor, ik heb dat bij alledrie mijn zwangerschappen gehad tot een week of 8/9. Daarna werd het minder. Het is inderdaad wel erg naar, ik had ook steeds het idee dat het niet goed zou gaan.
Bij de 2e zwangerschap merk je gewoon dat je buik veel gevoeliger is, omdat het allemaal al een keer flink uitgerekt geweest is, is tenminste mijn ervaring. En nu bij de 3e is het zo mogelijk nog erger. Maar ach, alles voor het goede doel!
 
Het hoort erbij hoor, elke keer het idee dat je ongesteld gaat worden. Er gebeurt vanalles in je baarmoeder en dat voel je.
 
Haai ik herken dit zo.. Ben nu 7wkn zwanger en heb ook last van lichte buikkrampen ik maak me ook erge zorgen vooral omdat dit mijn eerste zwangerschap is en alles dus nieuw voor mij is..Maar als ik de reactie van 3keermama lees hoort het er allemaal bij..
Ik hoop dat alles goed verloopt.. Ik krijg me eerste echo 29 juli spannendddd
 
Ze noemen het ook wel innestelkramp. Dat betekend dat je eitje (vruchtje) zich in je baarmoeder gaat innestelen. Een goed teken dus!

Voor mij nu ook de derde keer en ik heb het ook elke keer gehad. Je wordt er dan toch wel een beetje onzeker van hoor.
 
Terug
Bovenaan