bijna flauwvallen

hallo

ik ben nu 5 week en 5 dagen zwanger.
ik heb sinds gisteren als ik me beweeg een steek in mijn buik schuin onder mijn navel aan de rechter kant, ongeveer 4 cm van mijn navel af.
ook viel ik gister avond bijna flauw. vanacht moest ik naar de w.c viel ik weer bijna flauw, nu kwam er ook misselijkheid bij.
nu de volgende dag voel ik me duf en licht in mijn hoofd.
heeft dit ook met de zwangerschap te maken?

alvast bedankt
 
Ja!
Die steken zijn bandenpijn. Een soort groeipijn van de banden die aan je baarmoeder zitten. Kan overgaan, hoeft niet. Ik kreeg ze pas later in de zwangerschap.
Als je dan je tempo wat verlaagt zijn ze zo weg.
Misselijkheid weet je....
Flauwvallen kan duiden op een tekort aan ijzer of foliumzuur.
Ga even langs je huisarts of verloskundige. Die prikken dan je bloed en kijken of je supplementen krijgt!

Veel liefs Thaiza(34 weken)
 
even naar je huisarts om bloed te laten prikken,want tot 12 weken wachten is niks zo he? kan ook idd de verloskundige al bellen,wie weet helpen zij je ook al!!
 
bedank voor de snelle reacties.
foliumzuur slik ik sins januari.
en ijzer te kort zit wat in. vroeger heb ik dit ook gehad. toen mensrueerde ik veel.
ik sta wel al ingeschreven bij de vk en als ik een vraag had kon ik altijd even bellen.
dus dat doe ik maar even.
 
Hoi!

Meestal is duizeligheid in de zwangerschap het gevolg van een lage bloeddruk. Die daalt namelijk, omdat je vaten zich verwijden. Er is weinig aan te doen. "Niet te lang stilstaan", zei mijn verloskundige. Gaan zitten , zodra je je duizelig voelt.

Het zou ook iets met je suiker te maken kunnen hebben. Eet je goed? Kleine beetjes verspreid over de dag voorkomt misselijkheid. Misselijkheid ontstaat vaak als je maag leeg is. Als je dat voorkomt, kun je misselijkheid voor zijn!

Nou succes, want dit is echt geen pretje. Trouwens, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Groetjes, Floor.
 
Als de pijn zo erg is dat je er bijna van flauwvalt, dan moet je contact opnemen met je VK of huisarts.

Kijk ook even of je geen temperatuurverhoging hebt, want je blinde darm zit ook rechtsonder.

Beterschap!
 
hoi anoniem
de pijn is niet zo erg waardoor ik flauwvalt. het staat los van elkaar.

ik ben net even bloed wezen priken en mijn ijzer was goed. ze heeft gelijk mijn bloeddruk gemeten en die was inderdaat een beetje laag.
 
die duizeligheid is vaak een te lage bloeddruk. vooral in het begin kan je bloeddruk ineens dalen. en ik geloof rond de 22wk kan je dat weer krijgen. eet anders een zout dropje ofzo.
het is niks ernstigs hoor.
gr.
 
Terug
Bovenaan