Bijna flauwvallen?

Hallo dames,
Deze week ben ik al bijna drie x flauw gevallen. Ik voel het gelukkig ruim optijd aankomen dus kan optijd actie ondernemen. Mijn bloeddruk is wel wat aan de lage kant 90/60 maar niet zo laag dat ik er bij moet gaan liggen. Ik eet goed en drink goed.. weet niet zo goed waar het aan ligt en voel me toch een beetje machteloos, komt iedere keer toch onverwachts...Heeft iemand tips? of dit ook meegemaakt?

He!

Ik heb er geen ervaring mee echt met flauwvallen.
Wel heb ik last van duizeligheid en zwarte vlekken voor mijn ogen en trillen.
Wel het gevoel van flauwvallen.
Bij mij is het dan een geval van te lage suikerspiegel.
Een paar dextro's en wat eten dan gaat het weer.
Misschien je bloed even laten prikken hopelijk komt er iets uit?!
Sterkte!!
Groetjes

ik heb het 1x gehad in mijn zwangerschap bij mijn oudste zoon. gewoon van beroerdheid en het de hele zwangerschap gehouden door te lage suiker en te lage bloeddruk.
was echt hopeloos heb daar zon angst aan overgehouden durfde echt nergensmeer naar toe.. gelukkig laatste 2 zwangerschappen niet meer gehad en nu ook nog niet (ff afkloppen).
heb wel dat ik heel bewust moet eten anders word ik nog wel naar..
rot voor je!! tis echt niet niks! sterkte ermee

ik heb het bij mijn eerste zwangerschap gehad, toen zei de verloskundige dat ik drop kon meenemen en als ik het dan aan voelde komen even een paar dropjes moest nemen. Werkte bij mij goed.

Succes.
groetjes Dominique

ja voor de eerste keer meegemaakt.. Stond in een winkel!! genant! ;-) mahja niets aan te doen..bedankt voor de tips!
over paar weken word mn bloeddruk ect getest...
fijne zwangerschap all!!

De vorige zwangerschap heb ik veel last gehad van mn bloeddruk, die is niet constand laag maar kan ineens gigantisch kelderen. Ik was toen echt verslaaft aan drop en cup-a-soup. Heeft allemaal niet geholpen, ik slik nu om de dag nog een pilletje ijzer maar ik voel me nu half zo beroerd als toen.