Bijna geen klachten!

Hallo allemaal,

Ik ben nu 6 weken en heb eigenlijk bijna geen klachten. Af en toe denk ik dat ik mijn borsten voel... maar dat is per moment verschillend! Vorige week had ik er meer last van. Ik ben niet misselijk, alleen vaak 's avonds een opgeblazen gevoel!

Ik ben soms bang dat het niet goed is als je niks voelt. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen extreme klachten, maar wel meer dan nu. Vandaar dat ik soms enorm onzeker kan worden! Klopt dit wel?

Wie kan mij gerust stellen? Ik blijf zo bang! Ik denk: als je niks voelt zijn er geen hormonen genoeg en dat is niet goed! Terwijl de vk zegt dat alles kan en mag en dat je je bij elke zwangerschap anders voelt. Nou dit is zeker anders. Zucht... ik word er zo gespannen van!

Hoi Bloempje,
ik snap hoe zwaar irri het is. Heb vandaag de VK nog gesproken en het kwam er eigenlijk op neer dat je niks kunt doen behalve afwachten. Ik heb het momenteel ook in vlagen. Voel me de ene dag beter dan de andere. Er zijn ook vrouwen die helemaal geen klachten hebben in het begin van de zwangerschap en ook een gezond kindje op de wereld zetten.
Het blijft zo lastig. Ik zou gewoon blijven afwachten tot de echo. Dan heb je meer zekerheid.
Hoop dat je hier iets aan hebt.
Groetjes Sandy

Hoi Bloepje!

Ik heb mijn hele zwangerschap helemaal nergens last van gehad.
De enige tekenen van mijn zwangerschap waren het uitblijven van de rode duivels en mijn groeiende buik.
Oh ja en ik was vanaf de 5de maand verslaafd aan waterijsjes.
Eind juni ben ik gewoon bevallen van een wolk van een dochter.
Ik zou zeggen geniet ervan!!!!

groetjes Sacha

Terug
Bovenaan