Bijna geen libido meer!!!

Beetje genant dit, maar hebben julli er ook last van?
Als we willen gaan vrijen, gaat het me ineens tegenstaan. Ik vind het zo raar dat de baby er bij is en ik vind het ook heel raar als mijn kerel mijn buik streelt voor een ander doel dan even contact te maken met de baby. alsof mijn lichaam nu alleen nog maar bestemd is voor zwanger zijn en een kind baren. Echt niet leuk, want we hebben het al een tijdje niet meer gedaan en ik voel me dan zo schuldig. Mijn schat vindt het niet erg, hij gelooft erin dat het na de bavalling wel weer goed komt, maar ik vind het zo jammer. nu kan het nog allemaal spontaan zonder dat er een huilende baby in het andere kametje ligt en ik wil zo graag vrijen. Wie heeft er tips!???

Hihi, herken dit van de eerste zwangerschap. Na een maand of 4 a 5 hebben we afgesproken dat hij alles mag aanraken behalve mijn buik. Dit was ff geen erogene zone zeg maar, precies om dezelfde reden.
Nu met de 2e gaat het allemaal een stuk soepeler al krijg ik nu weer andere kwaaltjes, op 1 of andere manier is mijn huid een stuk gevoeliger (down under) en heb ik een paar dagen last van hettuh stoeien zeg maar....
Ach ja..... hoort er allemaal vast weer bij...

mamaflo

Voor mij hoeft het ook niet meer hoor. Ik vind het een beetje een raar idee. Gelukkig hoeft het van mijn man ook eventjes niet nu. Helemaal niet raar om daar over te schrijven, juist heel erg herkenbaar.

Petra

Libido?? Wat is dat?? Haha!!
Dat is bij ons al een paar maanden niet echt meer aan de orde.
Mijn man vindt het maar raar. Hij zegt steeds: "Onze ... is er nu bij, dat is toch raar?!"
Maar goed, zolang je er samen over blijft praten en je vindt het beide goed zo, dan is het goed, toch?
Groetjes en succes met de laatste loodjes

Terug
Bovenaan