bijna geen tijd om hier op het forum te zijn...

Toen ik nog vrij was zat ik vaak hier op het forum, maar sinds ik weer werk lukt het me gewoon niet om het bij te houden. Heel irritant. Zeker omdat het hier flink drukker is geworden. Toevallig heb ik gisteren en vandaag wat meer tijd, maar dat zijn dan vaak halve uurtjes over de dag verspreid. En om alles bij te kunnen lezen heb ik echt meer tijd nodig. Ook omdat ik dan ook nog mijn eigen mail moet checken, op andere sites kijk en zo. Maar ja, het is niet anders. Ik wilde het gewoon even melden.
Groetjes Veerle

Ook bij mij is dit het laatste weekend van mijn verlof. Ik kan nu nog elke dag wel even forummen, maar ik denk dat het vanaf maandag afgelopen is.
Ik heb trouwens wel weer heel veel zin om te beginnen!
groetjes van Ruth

hoi veerle
bij mij word t ook minder.niet zozeer omdat ik geen tijd meer heb,maar voor mij is sinds ik werk "het echte leven" weer begonnen heb ik het idee.als ik even niet bezig ben met boas,huishouden of boodschappen zit ik lekker in de tuin,ga wandelen of op de bank een boek lezen.en 2 dagen per week lekker werken dus.de eerste weken na de bevalling was het zo'n nieuwe beleving dat ik op 1 of andere manier dit forum,en de steun van de mensen hier waar ik al weken vrij intensief mee typte(die tevens in het zelfde schuitje zaten) nodig had.dat word nu minder.maar ik vind t nog steeds leuk om met jullie te typen hoor!!elkaar op de hoogte houden en er zal vast wel weer eens wat voorvallen waar ik advies of ervaringsverhalen bij kan gebruiken.
groetjes kari

Hoi Veerle. Ja erg herkenbaar maar je had me al gemist hier hè!!
Ik vind het ook druk en net dat ene vrije half uurtje besteed ik dan ook graag aan een wandeling. Maar ja,volgende week komt er weer regen dus kunnen we weer lekker achter de computer kruipen!!
Groetjes Mikkie.

ik heb het ook, vaak wil ik uitgebreid reageren op iets, maar dan wordt ik helemaal een soort van "gestresst": ik heb eigenlijk helemaal geen tijd!!!!! dan doe ik maar even een korte reactie of helemaal niet.... terwijl ik dat wel zou willen..werk nu weer drie dagen per week, maar nynke is gewoon bij me. nou ik ga wel proberen zo veel mogelijk te reageren, beter iets korter dan helemaal niet.

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan