Bijna hartverzakking gehad...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik ben mezelf vanmorgen dood geschrokken.

Ik ben er om 8.00 uitgegaan, en hoorde Dylano nog niet dus die lag nog lekker te slapen denk ik.
Heb dus eerst de hond uitgelaten (doe ik altijd) en ff gestofzuigd hier beneden, zodat Dylano gelijk naar zn eten op de grond kan.
Nu hebben we gisteravond stiekem op Dylano's kamertje gekeken om te kijken of hij niet op de grond lag, dit heb ik nl gistermiddag meegemaakt.
Maar zijn deur klemt een beetje, dus heb hem niet helemaal dichtgetrokken anders werd hij wakker.

Nu was ik klaar met stofzuigen en de tussendeur stond open hier... Hoor ik ineens Dylano, wel een beetje erg dichtbij zeg maar. Dus ikke gauw gauw naar boven... Is zijn deur open, zit ie wel in zn kamertje, maar bij de uitgang.
En aangezien wij nog geen traphekje boven hebben, (ja, moet me doodschamen), gingen er van allerlei scenario's door mn hoofd. Pffff.... Voor t zelfde geld had ik hem beneden aan de trap gevonden, en de vraag is dan hoe????  Maar gelukkig is hij toch wel bang van de trap, maar toch hé?!
Hij heeft het trouwens wel naar zn zin gehad op de overloop, want alles ligt vol met kattenbrokjes, maar die mag mijn man opruimen, ga nu niet sjouwen. Enne... Die brokjes kunnen me gestolen worden, maar Dylano?? Neuttt!! Moet er niet aan denken wat er gebeurd had kunnen zijn. En voel me zelfs een beetje een onverantwoordelijke mama.

Zijn deur is trouwens opengegaan omdat ik met de hond weg ben geweest. Dus door de druk van de voordeur hier beneden is zijn deur opgengegaan, snappen jullie het nog??

Liefs een erg geschrokken Debby.

Jeetje, je zal inderdaad wel geschrokken zijn.
Dat is de ellende als hij zelf uit zijn bedje kan komen.

Gelukkig is er niets gebeurd.....

Hier ook wel eens zoiets meegemaakt. Voel je je inderdaad schuldig he.
Maar denk dat we dit soort momenten nog meer mee zullen maken.
Ach dat houd het spannend moet je maar denken.

Knuffel maar lekker met hem en geniet van je dag.

Groetjes Jiska

Ja, dan denk je gelijk, Wat als..........dit of dat.

Het is gelukkig goed afgelopen!! Enne, je bent niet de enige, want ik heb ook nog geen traphekje (alhoewel, das niet helemaal waar, want hij staat al een paar maanden in de schuur.....)

Ja, dat is zeker schrikken!
Gelukkig dat hij niet op onderzoek is gegaan in de buurt van de trap.
Wij kunnen niet zonder traphekje, het ding is heilig bij ons!!

Alle goeds met de laatste loodjes van je zwangerschap!

groetjes, kiki

Tjezus meis, dat is schrikken zeg!! Maar haal je nou niet van alles door je kop, het is goed afgelopen, zorg maar dat z'n deur de volgende keer goed dicht zit of dat het traphekje nu maar eens op z'n plaats komt!! Het is allemaal goed gegaan, dus gewoon weer genieten van Dylano en de laatste loodjes!

En geloof me er komt geen volgende keer, wij hebben het ook een keer gehad met de vaatwasser, we keken twee tellen niet, stond die kleine met een mes in z'n handen.....nou je raadt het al, heel erg geschrokken, maar als we nu de vaatwasser gaan legen, halen we dus als eerste het bestekrekje eruit, laat we het zo zeggen, van elke fout leer je!!

Groetjes
Angelique

dat is zeker schrikken zeg en wat kan je je schuldig voelen dan he?? gelukkig is alles goed gegaan en ik denk inderdaad dat er geen volgende keer komt. tenminste mij kende dat ik er extra op letten

jeetje debby,kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent joh.
gelukkig zijn er geen gekke dingen gebeurd!!wat je schreef over van de trap vallen..nou daar heb ik laatst dus echt een nachtmerrie over gehad ik werd heel hard huilend wakker..mn man wist nie hoe ie t had..ben ook drek na mn meiske gelopen..wou gewoon ff checken of alles goed was met dr en nartuurlijk lag ze heerlijk te slapen.
nou groetjes en dikke kus voor dylano.

Kan me voorstellen dat je zo geschrokken bent!! Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Zet je man maar meteen aan het werk met het traphekje. En dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Hoe vervelend ook, maar inderdaad een tweede keer zal het je niet meer gebeuren.

Terug
Bovenaan