Bijna in het derde trimester!

Ik besef ineens dat we bijna in het derde trimester zijn aangekomen dames! :) Vanaf week 27 toch?
Ik merk wel aan mijn lichaam dat het allemaal wat zwaarder begint te worden, jullie ook?

xx Kirsten


 
Yep, eind oktober precies 6 maanden :).

ik merk het vooral met slapen, dan heb ik het sneller benauwd en zit mijn neus altijd verstopt en na het weekend vind ik het altijd heel erg moeilijk om de maandag door te komen, we hebben nl een vierdaagse werkweek, 4 x 9 uur, dus dat is best wel lang en dan nog koken, maar daarna uitgeteld op de bank...
 
Hay hay,

Ik merk ook dat ik sneller moe ben en meer behoefte krijg aan slaap en rust.....mijn borsten gaan ook weer zeerdoen en voel mijn banden meer............................verders voel ik me prima en zal blij zijn als hij er gezond en wel is!!
 
Ik heb ook veel rugpijn en vooral bandenpijn kan amper op of neer soms maar we doen het voor een goed doel:) ben nu morgen alweer 24 weken gaat snel hoor en ook weer moe aan t worden laatste tijd

xxx
 
Ja wat gaat het snel nu he!!
Ik voel me goed, ik merk wel dat ik wat moeier wordt en de borsten gaan weer opspelen :) voor de rest gaat het goed en genieten we gewoon door van het mannetje!!
 
Gelukkig hebben jullie allemaal een beetje dezelfde klachten als ik, nee niet vervelend bedoeld ;-) maar ik heb ook enorm last van mijn banden en loop echt als een oud vrouwtje of als iemand die net een paar uur op een paard heeft gereden :)
Ik zie dus dat het allemaal normaal is in deze periode. Ook ik slaap slecht en heb last van maagzuur.
Heb nu een antibiotica kuur achter de rug voor mijn aanhoudende hoesten, en vrees dat ik nu een schimmelinfectie te pakken heb..hahaha van het ene naar het andere, ach het hoort er allemaal bij en allemaal voor het goede doel!! ;-)

Sterkte meiden! xxx Kirsten
 
Meiden, wat is het toch heerlijk om te lezen, dat ik niet de enige ben, hihi! En hoe vinden onze mannen dat, haha! snurken, waggelen, buik tillen, hihi, heb met ze te doen!

Liefs Kirsten
 
Terug
Bovenaan