Bijna IUI!

Hoi meiden!

Ik weet dat jullie niet van het onvruchtbaarheidsforum zijn maar ik wil toch even vertellen dat het nu zover is voor ons. Wel fijn hoor na die miskraam dat er ACTIE is!

Ik ben vanochtend begonnen met bloedprikken en zodra ze mijn eisprong zien (ik moet elke dag naar het ziekenhuis) dan bellen ze en dan krijgen we de volgende dag de inseminatie. Ik test zelf mee met ovulatietesten.
Het voelt heel gek allemaal. De ergste stress zal wel in de wachtweken komen denk ik.
Ik loop nu de hele dag met die mobiel bij me want we moeten bereikbaar zijn.

Liefs inge

Hoi Inge,

Dat klintk spannend allemaal, heel veel succes de komende weken en ik hoop dat je snel je eisprong hebt!!

Ennnnnn probeer naast de stress ook te genieten van de tijd die komen gaat .
Fijn om ook leuke berichten te lezen.

Succes en groetjes,
Daantje

Hoi,

Ik ken iemand die dmv IUI vrij snel zwanger is geraakt( na 3 maanden). Ik hoop dat jij hier ook baat bij hebt en ook mag gaan genieten van een zwangerschap en na 9 mnd je mooie wonder mag bekijken.

Ik heb inmiddels 2 miskramen gehad 1 met 14 weken en laatst 1 met 6 weken maar als ik dan naar mijn zoontje kijk die nu ruim 1 jaar is ben ik intens gelukkig en het neemt natuurlijk niet weg dat het altijd verdrietig blijft.

Succes met de behandeling,

Groetjes Aster.

Nou Aster! Van dat soort verhalen wordt ik heel blij hoor!! Wij kunnen momenteel alle positiviteit gebruiken!!!
Weet je toevallig ook wat de reden was dat deze mensen IUI kregen? Wij vanwege vijandig slijm, slecht zaad en een verstopte eileider. Maargoed we hebben hoop want ik ben al eens zwanger geweest op de normale manier dus met IUI moet het toch een keer lukken.

gr.inge

Terug
Bovenaan