bijna jaar naar miskraam nog niet zwanger

Hoi

Heb in maart vorig jaar een miskraam gehad. nu nog niet zwanger. we hebben al een kindje en uiteindelijk naar bijna 5 jaar zwanger geraakt.

Het doet me best veel. is toch erg emotioneel. denk van wat doen we dan niet goed.
te weinig sex misschien.
maar vaak doen we het om de dag. en soms wel wat minder. maar elke dag is ook niet goed zeggen ze dan.

Of dan hoor je van je hebt toch een kindje. En dat is ook wel zo maar het gevoel is er niet minder of anders door. we willen allebei graag een tweede mijn man ook.
 maar we kunnen niet meer doen als afwachten. woensdag weer naar de gynecaloog na een half jaar weer te hebben moegen klussen. hoor wel wat verder.

weer effe me verhaal kwijt

Groetjes Jenny

Hoi Jenny,

Wat ontzettend vervelend voor je dat je nog niet zwanger bent geraakt! Kan me heel goed voorstellen hoe teleurstellend het iedere maand weer voor je is. Kop op! En trek je je nix van de opmerkingen in je omgeving aan hoor, zij weten zelf misschien helemaal niet hoe het voelt.

Sterkte!

Annemarie

Hoi,

Geef de moed niet op, verwen je eigen regelmatig om even lekker te ontspannen.
Zelf 2 x een mk gehad en nu 12 wkn zwanger, maar tussen elke keer zat ongeveer een jaar. Succes bij de gyn straks en heel veel geluk gewenst.

Groetjes

Hallo Jenny.

Ik heb zelf een miskraam in mei 05 gehad, en pas vanochtend had ik een positieve test. Ook al is het streepje heel vaag! Ik ben deze maand begonnen met temperaturen en ik kon duidelijk zien wanneer ik de eisprong had. We hadden gelukkig op het goede moment gevreeen en dus raak. Maar als je tempt kun je heel goed een idee krijgen van je eisprong.
Sterkte Lyanne

Terug
Bovenaan