bijna jarig zijn maakt me verdrietig

He hallo,

Ik ben bijna jarig en ik word 25 maar in plaats van naar me verjaardag toe te leven zie ik er alleen maar tegen op.

Ik heb altijd gezegd als ik 25 word wil ik een groot feest geven maar nu heb ik daar geen zin meer in. Ik word 25 maar heb nog steeds niet alles wat mijn hartje begeert.

Iedereen om me heen heeft al kinderen of is zwanger, dus nu blijft die vraag steeds maar komen.. en wanneer gaan jullie een kind nemen? Nemen... was het maar zo makkelijk.

En ik weet dat velen zullen denken je word pas 25 je hebt nog heel wat jaren te gaan maar als je iets zooooooooooooo graag wilt dan zit daar  geen leeftijd aan verbonden. Ik ben er klaar voor om moeder te worden maar ik word het maar niet.

Ik krijg nu ook steeds die vraag, ga je nog iets doen met je verjaardag? en ik wil daar helemaal niet over na denken. Ik geloof dat ik weer even in een dipje zit.

Mijn zus is vorig jaar rond deze tijd bevallen en ik had het er heel moeilijk mee. Ze heeft een schat van een meid waar ik helemaal gek op ben. Maar zij word dus alweer 1 en vorig jaar dacht ik, het komt wel voordat die kleine van haar 1 is is het ons vast ook wel gelukt. Maar helaas. Ik heb het er gewoon moeilijk mee en moest even me verhaal kwijt. positief blijven lukt soms niet meer.

Het is een lang verhaal geworden maar het lucht wel even op!

Groetjes Sabine

hoi, ik ben lang weggeweest maar leef nog wel mee. En ik zag je berichtje en dacht......
Niet treuren maar ga lekker je feest vieren!!!
Ga genieten van de mensen om je heen, benut alle tijd die er is. Je wens komt heus uit, maar ga niet zitten wachten. Ik snap het wel hoor, natuurlijk maar het heeft geen zin.
Het gaat er niet van over, het gevoel dan, als je verdrietig blijft. Even alle moed bij elkaar rapen en ga je feest vieren, je bent nog wel heel jong. Ik hoop dat je dit bericht kunt waarderen, want ik hoop dat je toch een fijne verjaardag mag hebben, en dan volgen de goede dingen ook! alvast gefeliciteerd, fijne dag
liefs ilona

Ik herken je verhaal wel.

Zelf zijn we allemaal rond het einde van het jaar jarig. Maar ook bijvoorbeeld de kerstdagen en Oud en Nieuw zijn van die dagen waarop je denkt: En volgend jaar deze tijd is het wel gelukt! De maanden gaan dan weer zo snel voorbij dat je met dat soort dagen realiseerd dat het NOG niet gelukt is en er WEER een jaar voorbij is......

Toch vind ik dat we juist de leuke dingen moeten blijven inzien van het leven. Je 25ste verjaardag kun je niet meer overdoen later, dus maak er een knalfeest van! Het is altijd heerlijk om te zien hoeveel vrienden en familie je hebt die om je geven. En ik denk ook altijd maar: Als het straks ooit lukt is het zonde dat ik in die tussenliggende jaren ben blijven stilstaan en treuren. (is wel moeilijk hoor!)

Dus lekker feesten, reizen, lachen en vol houden!
Het komt ooit wel goed, iedereen heeft er hier zoveel voor over.

Liefs Belle

Hoi Danny Laar en Belle,

Ik kan jullie berichtje echt wel waarderen en jullie hebben gelijk. ik moet me er niet bij neerleggen. gister had ik weer zo een dip moment en nu voel ik me al stukken beter en denk ik hoe ga ik mijn feest aanpakken.

Ik zal er een knalfuif van maken (nu kan het nog nu ik nog geen kinderen heb, tot in de vroege uurtjes doorgaan dan)

Bedankt voor de pep up talk!

Groetjes sabine

Hee meissie!

Kop op hoor!!!! Ilona heeft gelijk. Het gevoel wordt niet minder en je sappel maken zorgt ervoor dat het zwanger worden alleen maar langer duurt. Ik weet dat je het niet wil horen maar je hebt echt je biologische klok nog heel er mee hoor!! Wij hebben dit medisch gezien dus niet dus wij MOETEN wel. Als dit niet zo was dan zou ik nu lekker een break nemen en genieten van alle dingen die ik wel heb.
Maak een groot feest van je verjaardag want hoe meer plezier je maakt en hoe relaxter je bent hoe beter hoe sneller je zwanger bent!! Echt meissie hoe vertrouwen want het gaat echt goed komen hoor!!!! Het komt zoals het komt en het komt altijd als je het het minste verwacht. Dit was ook toen ik zwanger was (Miskraam). Toen was ik er door omstandigheden even helemaal niet mee bezig en pats!!
Ik hoop echt dat je een leuke verjaardag hebt en dat je wat minder verdrietig bent!
lfs inge

Terug
Bovenaan