bijna jarig.

A

Anoniem

Guest
hallo, onze zoon is over  anderhalve maand alweer jarig, 1 jaar, hebben jullie al ideeen enzo hoe jullie het gaan vieren, en de taart, wij willen waarschijnlijk een bumba taart doen, maar ook een eigen mini taartje waar die lekker met zijn handen in kan.
En met de visite. Wij denken erover om de familie sochtends te doen(hij is nu net van zijn ochtend slaap af) en dan van 10 tot 12 en smiddags de vrienden van 3tot half 6 ofzo. Denk dat dat net lang genoeg is. Leuke ideeen , tips zijn welkom, wanneer versturen jullie de uitnodigingen, een week of 3 van te voren ofzo.
Wij zijn nu bezig met een leuk uitnodiging, een foto van onzo boy enzo met de tekst erop. slingers denk ik van bumba, spannend allemaal hoor.nou ik hoor van jullie.groetjes

Wij vieren het niet zo uitgebreid, met uitnodigingen e.d. Bij ons kwamen alleen opa en oma, en dat wilden we bij Erikjan ook doen, en als de ooms en tantes willen, mogen ze ook komen, zoveel zijn dat er niet, en hij heeft maar een neefje. We vieren het 's avonds met patat en ijs, en daarna koffie met taart. Uiteraard ook met kadoos, maar gewoon, niet mega groot, hij heeft al zoveel! En tegen 9 uur kan iedereen naar huis!
Erikjan gaat in de namiddag nog naar bed, en komt er weer uit tegen half 7, omdat we dan eten en blijft dan op tot ongeveer 8a9 uur, dus dat komt mooi uit.

Janine

Hoi,

Ik heb een Bumba taart besteld bij de bakker, slagroom natuurlijk!
En in die grote taart mag zij van mij lekker meppen, en daarna met zijn allen lekker opeten. Ik ga daar niets speciaals voor bestellen.
Maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk.

Wij willen een fauteuil geven voor haar verjaardag.. verder krijgt ze; geld, kleding, speelgoed, buggy...
Wij vieren het in 2x de zondag ervoor en de zondag erna, in de middag.. als ze moe is gaat ze gewoon naar bed. Jammer voor de visite, maar het is háár dag

Groetjes Debby

Weet nog niet precies van hoelaat ot hoelaat ik dr verjaardag doe ze slaapt nu nog smorgens en smiddags dus wil het daar op aanpassen, wie weet slaapt ze over n maand nog maar 1x!
Verder heb ik net een shirt besteld met een leuke tekst erop! (hou ik nog even geheim!) Ik laat een slap maken met Hoera 1 jaar! die ik r omdoe als ze de taart gaat bestormen! (hihi!)
Ik denk dat ik een taart laat maken met de foto erop die ik ook voor de uitnodigingen ga gebruiken (nog niet gemaakt...)
Verder schuif ik de grote tafel tegen de muur en zet daar alle hapjes, drankjes en dergelijke op zodat ik niet hoef te lopen de hele dag!
Owja ik gebruik wegwerpbordjes en bestek! Geen zin om continu met de vaatwasser bezig te zijn!
Ik verwacht ook wel een hoop mensen (ong 50) dus vandaar dat ik het me zo makkelijk mogelijk probeer te maken!
Een vriendin en mn moeder gaan me helpen met voorbereidingen want mn man heeft er een hekel aan.... En vindt dat ik er teveel poespas van wil maken! hihihi mannen!
Ik heb er zin in!!!

Liefs L81

Wauw he! 50 mensen is wel heel veel zeg!!! Wel gezellig, maar past echt niet in ons huisje!!
Wij hebben bedacht dat we ongeveer  15 uur  tot  19 uur  mensen uitnodigen, laten we Lukas die dag 1 slaapje doen (van 12 tot 15). Hij doet er soms 2 en soms 1 namelijk. De dag ervoor en erna houden we dan wel rustig. WIj nodigen uit opa's en oma's, zijn 2 ooms en onze beste vrienden (2 stelletjes). Dan is ons huisje wel vol! Helaas heeft nog niemand in onze omgeving kleine kindjes, dus hij is alleen met al zijn speelgoed, maar dat zal wel goed komen. Hij gaat dan rond 7 uur naar bed, en dan kunnen wij nog eten en bijkletsen met de 'grote mensen'. Dan kan hij gewoon lekker tot rust komen. Ik ga ook een leuke taart bestellen waar hij lekker in mag dabberen van mij. Ik denk dat wij hem iets geven van de little people, de boerderij ofzo. Wat we aan de rest vragen weet ik niet zo goed.... Ik vind het moeilijk om te bedenken.... Hij heeft al zoveel! ben benieuwd naar de rest van de verjaardags-planningen!!!!

Terug
Bovenaan