bijna mei

wat raar zeg dat het bijna mei is in het begin leek het zo langzaam te gaan voor al de eerste 12 weken daarna super snel nu lijkt het weer heel lang te duren voordat je je kleine eindelijk in je armen hebt kan niet wachten om me kleine meisje vast te houden mijn andere 2 kindjes kunnen ook bijna niet meer wachten heeft voor hun nu lang genoeg geduurd hebben jullie het ook dat jullie die laatste weken zo lang vinden duren ik ben nu 38 weken zwanger dus nog max 4 weken

Vind het ook een heel raar idee dat het bijna mei is. Ik ben a.s. woensdag officieel uitgerekend dus nog max 2,5 week. Ben het nu ook wel helemaal zat moet ik zeggen. Maar, helaas. Nog rustig afwachten.....

Ik ben 14 mei uitgerekend, maar hoop dat meneer eerder zijn gezicht laat zien dan zijn grote zussen deden(6 dagen en 15 dagen later). Het kan nu iig niet lang meer duren..... De wieg is bekleed en opgemaakt, van mij mag hij wel komen...

Hoi meiden,

Voor jullie wordt dit allemaal een ele spannende maand.

Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met de laatste loodjes..

Ik kijk iedere dag even bij jullie wie er al bevallen is..

Ik mag nu nog +/- 4 maanden,zat eerst bij de mei mama's.....

Ik denk aan jullie....

Hoi Ladies!
Ben ook volgende week uitgerekend! Ze laten babies hier niet langer dan 41 weken zitten dus technisch gezien kan het niet langer dan 16 dagen duren. Veel last van voorweeen dus tja wanneer komt ie nou? het besef dat ik moeder wordt begint nu eindelijk door te dringen maar volgens mij geloof ik het pas als ik echt zo een natte kledder op mijn buik krijg. ik kan het gewoon niet geloven. Ik? moeder? heb ik altijd graag gewild maar ik kan het gewoon niet geloven dat het echt op een dag nabij in de toekomst mijn dag is. ik geloof dat ik die dag een dag een vlag ga kopen. :)

veel succes met de laatste loodjes en geniet van het mooie weer vandaag!

ik ben over 2 weken uitgerekend maar kan niet wachten tot ie z'n gezichtje laat zien, heb vandaag een hele hoop gelopen en veel in beweging geweest, en het resultaat is, een hoop drukte in m'n buik, voorweeën, dikke enkels en een hele zere rug. hopelijk begint het deze week..........iedereen succes nog!

Spannend he? Het blijft maar onwerkelijk dat er straks echt weer een kindje bijkomt...:)
Idd morgen is het Mei...in deze maand komt er een verjaardag bij! :D
Succes allemaal met de laatste loodjes!

Terug
Bovenaan