Bijna mijn eisprong????

A

Anoniem

Guest
Hey Meiden,

Wie kan mij helpen??

Heb sinds gisteravond last van slijm dat eruit ziet als eiwit. Vandaag zelfs 2 x echt flinke stukken zelf echt heel raar. Nu ben ik ook begonnen met ovulatietesten en die zeggen nog steeds een lichtere streep maar aan mijn slijm te zien komt mijn eisprong er nu echt wel aan... iemand ervaring?

Groetjes

Als ik jou zo hoor over je slijm, komt je ei er idd aan! Het probleem dat de ovutesten nog negatief aangeven, heb ik ook de laatste tijd.
Ik heb daarom besloten de ovulatietesten niet meer te gebruiken en alleen op mijn lichaam (slijm) af te gaan.
Als ik jou was, zou ik ook op mijn lichaam af gaan. Ovulatietesten blijven een gemaakt hulpmiddeltje, terwijl je lichaam (slijm) verandert onder invloed van hormonen die je ei laten springen (LH).
De laatste tijd testte ik pas een week voor mijn ongi positief, terwijl ik netjes rond cd12 eiwitslijm had.

Wordt de streep op de testen wel donkerder?
Voor de testen is het belangrijk dat je niet teveel drinkt de 2 uur voorafgaande aan de test en dat je elke dag op ongeveer dezelfde tijd test.

Succes met testen!

Hoi,

Ik heb dat een dag of 2-3-4 voor mijn eisprong dus ik zou in ieder geval beginnen met klussen en nog even doorgaan. Dat slijm duurt bij mij maar 1 a 2 dagen maar mn eisprong moet dan echt nog komen.
Bij mij is mijn ovulatietest ook pas echt een dag voordat ik mn ei heb, knalpositief.

Greetz

Begin het wel een beetje spannend te vinden allemaal....... vorige maand had ik op donderdavond een klein beetje slijm en achteraf op zaterdag mijn ei. De test is wel al een paar dagen iets donkerder maar zeker nog niet donker genoeg. Maar het slijm is overduidelijk! Ik drink 2 uur van te voren helemaal niet... gisteren was de test neg. omdat ik tussendoor nog wel gedronken had.

Weet niet zo goed wanneer we nu het beste kunnen gaan klussen want elke dag is ook niet goed.....

Terug
Bovenaan