bijna moest ik blijven

heey meiden,
Vandaag weer controle gehad maar mn bloeddruk was zooo gestegen dat ik bijna moest blijven, omdat de labuitslagen van mn bloed en urine goed waren mocht ik toch naar huis maar moest meteen met medicijnen beginnen. as donderdag moet ik terugkomen om mn bloeddruk weer te checken en kijken ze gelijk of er al wat bezig is zodat ik als t nodig is ingeleid kan worden. Spannend allemaal, dik kans dat ik donderdag moet blijven.. gelukkig is het ook hier bijna vakantie en is mn man al bijna vrij. (leerkracht) en kan hij dus de kiddo's opvangen dat geeft wel een gerust gevoel!!
nou ik hoop jullie op de hoogte te houden
Groetjes, Kristel
 
Ik ben nu 36 +1 voel me vandaag wat vreemd in mn vel, emotioneel, hoofdpijn, wat trillen (is een bijwerking) en ben heel benieuwd wat ze morgen zeggen... jullie horen nog wel groetjes
 
oei meis..ben erg benieuwd hoe het nu is..
ik ben nu bijna 34 weken en denk oook niet dat het veel langer als 2 weken gaat duren omdat ik nu hoge bloeddruk heb en mn vorige zwangerschap hellp heb gehad....... heb nu ook heel veel medicatie,kan niet meer krijgen alleen nog een infuus en jah dat moet ook echt in eht ziekenhuis.
Wel goed dat je bloeden urine uitslagen goed waren, bij mij verslechteren die al...en 36 weekjes is toch al mooi de andere 2 van mij zijn ook een maand eerder gehaald ivm mn bloeddruk....dus vandaar dat mijn streven ook is naar 36 weken........

sterkte!!!
 
Terug
Bovenaan