Bijna naar huis....

Domenikos mag bijna naar huis!!! Ik ga vandaag t ziekenhuis in om bij m te blijven. Ik leer zo met de stoma om te gaan. Een dag of 2 en dan gaan we naar huis!!!!!
Werd tijd want ik heb t gevoel dat ik geen melk meer heb...

groetjes,Priscilla

meissie,

heel veel succes en sterkte!! denk veel aan je!
melk komt wel als je hele tijd bij hem bent!! geloof mij maar.... ken het

hele dikke kus en tot snel...

liefs annemieke

Hoi Priscilla,

Wat ontzettend fijn voor jullie!
Kan mij voorstellen dat je hier erg naar uitgekeken hebt.. het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt.
Heel veel geluk en ik hoop dat alles thuis goed gaat met de kleine man.

Groetjes Kirsten mama van Tyrone 7,5jr, Meadow 3,5jr en Russell 1 week oud

Pfffffff hoeveel kan een mens hebben..... ik overschreid die lijn steeds...
De verpleegafdeling was hell.... Mijn beebje Domenikos werd dus opgenomen, d.w.z.
een babybed &luie stoel met nog een vrouwtje (babybed&luie stoel)
De 'badkamer' geen licht, open plafond dat lekte, wasbak &douche met gordijn, geen deur... Toilet 2 gangen verderop (openbaar). Dus.... ik was dolblij m'n kindje te leren kennen, maar verder.... Ik liet de bv. op gang komen (zwaar werk, steeds aanleggen en meneertje viel steeds in slaap in mama's armen). Ikzelf... at bijna niet, ging niet echt naar t toilet, sliep nauwelijks, lag helemaal niet... Er waren stakingen dus alleen dokters voor noodgevallen. Ik heb me doodgeergerd aan houdingen van bepaalde verpleegsters. Ik heb mezelf zo achtergesteld dat ik zo.avond een hele erge pijnaanval had. Na tig onderzoeken (vanaf 3:00-14:00) bleek dat m'n darmen verkleefd zijn, ik veel te veel lucht heb. Maandag gingen we naar huis,(die 2 dagen werden 6 zonder reden)  nix feest ik had nog zoveel pijn... Pijnstillers nam ik niet vanwege de bv. Maandagavond besefte ik dat t zo niet gaat, ik kon niet eens liggen van de pijn! Ik heb m'n lieve kleine nog 1x bv gegeven en er voorgoed afscheid van genomen  het was zo mooi.....
Toen heb ik pijnstillers genomen en m'n ouders(logeren bij ons) hebben Domenikos s nachts bij hun en geven hem flesjes... Langzaamaan ben ik zombie-af... Ik eet alleen maar  bouillion en drink kammillethee, een week lang... Pijn heb ik nog geregeld, maarja.
Ben heel blij dat we nu compleet zijn, heerlijk om naar m'n boefjes te kijken...
groetjes,Priscilla

Hoi Priscilla,

Jeetje wat een tijd heb jij achter de rug zeg!! en zo te lezen ben je er ook nog niet!
Ik dacht dat de medische zorg in Griekenland wel goed was... lijkt wel of je in een ontwikkelingsland in een ziekenhuis hebt gelegen...
Verkleefde darmen, dat is niet niks... vandaar die pijn na het eten ed...
Nou meid heel veel sterkte en wel fijn dat je ouders er zijn om je in ieder geval bij te staan.. (wat moet je toch zonder je ouders... ben ook enorm blij dat ik die van mij nog heb!!)

Sterkte!!

Kirsten

Terug
Bovenaan