Bijna niet meer kunnen eten..

Hoe verder ik in de eerste weken kom hoe meer ik er achter kom dat ik weinig nog maar kan eten.
Bijna alles waar ik gek op ben(was) smaakt me niet meer of word ik direct of naderhand misselijk van.

Ik word hier onderhand behoorlijk zat van kan er zo wat om janken..
Bij me zoon was ik totaal niet misselijk en kon ik alles eten wat ik maar wil en nu valt het ene na het andere eten of drinken weg.

Wie heeft hier ook last van?

Ik hoop zo dat het na de eerste termijn weer terug komt en dat ik alles gewoon kan eten en drinken

Hoop ook dat het snel weer minder wordt voor je!

Ben zelf weer begonnen met zwangerschapsvitamines ipv alleen foliumzuur. En dat werkt bij mij wel positief. Buurvrouw heeft er bij de eerste ook veel baat bij gehad, die kon toen ook niets binnen houden.

(ik slik Mama Puur van VSM)

Ik slik van etos eigen merk de vitamines (is complete tabletten)
Ik moet er niet van braken de misselijkheid blijft gewoon een uur of 2hangen. Als ik moest braken was de misselijkheid daarna ook wel weg of minder..

Nou ik heb r ook verschrikkelijk last van, vooral sochtends. Ik heb het idee dat ik alleen goed "warm eten " kan eten.
Bij de koelkast open doen moet ik al kokhalsen, bahh!
Ook al ben ik gewoon eten aan het koken.

Ik eet nu dus ook redelijk slecht.
Pff ik ben nu 7WK3Dgn

Liefs Linda

Vervelend.... Ik had bij de eerste twee enkel dat ik van vlees helemaal onpasselijk werd. En ik had er juist zo'n trek in.... tot ik de eerste hap nam... Na drie maanden ging dat wel steeds beter....

Nu heb ik nog nergens last van. Ik eet wel kleinere porties, dat wel.... Maar ik ben ook nog niet zo heel ver! Ik kan me niet meer zo goed herinneren wanneer ik er vorige keren last van kreeg....

het is hier echt verschrikkelijk; ik hou helemaal niks meer binnen. Zelfs ranja komt eruit. Ik ga straks de dokter bellen misschien is er iets wat helpt! Alleen de gedachten aan eten ga ik al.....

jep, hier ook. Ik kan bijna niks meer eten en heb inmiddels ook bijna nergens meer zin in. Ik ben afgelopen vrijdag naar de ha geweest en heb primperan gekregen. Dat helpt wel. Doordat ik nu wel wat kan eten voel ik me gelijk ook een stukje beter. Vooral proberen te blijven drinken. Dat is belangrijk (zelf heb ik bij de eerste met 28wkn in het ziekenhuis gelegen met uitdroging)

Ik herken dit ook, als ik de koelkast inderdaad al opentrek verdwijnt mijn eetlust...ben nog niet erg misselijk geweest en hoop het ook niet te worden haha maar heb minder zin in eten dat wel. Denk van de week ook maar even vitamines halen zodat ik wel alles binnenkrijg wat nodig is.. ben nu 7wk 5 dagen

Terug
Bovenaan