bijna niet meer lopen

Het is niet normaal, ik ben nog maar 26 en halve week zwanger en kan niet al niet meer lopen...??!!
ik merk aan me lichaam zodra ik een stukje moet lopen ergens naar toe (normaal tempo) dat ik gelijk aan de rechterkant van me onderbuik last krijg.
het zullen wel de banden zijn, maar die pijn is verschrikkelijk.
na een paar meter moet ik alweer stoppen en even ergens zitten en dan kan ik weer een paar meter lopen.
egt niet normaal!!! heeft iemand hier ervaring mee? of ligt het nou aan mij?

gr maaike
 
Hoi Maaike,
Het klinkt inderdaad als bandenpijn. Het enige wat er bij mij tegen helpt is heel erg rustig lopen en vooral niet te ver en te vaak. Misschien ook een idee om eens bij een fysio langs te gaan, misschien kan die wat tips geven over je houding en belasting van je bekken om erger te voorkomen.
Succes!
 
Hoi Maaike,

Ik ben ook 26 weken zwanger en de pijn is herkenbaar. Bij mij komt hij voornamelijk opzetten wanneer ik van tevoren al wat druk ben geweest. Ik stop net als jij even met lopen, houdt mijn buik vast en heb nu zelfs een extra band om mijn buik.
Volgens mijn vk is het idd bandenpijn, maar moet ik ook wat meer rust nemen.
Advies, idd bespreken met je vk.

gr en succes,
Henny
 
Ik ben vandaag 27 weken en heb hier ook last van. Maar meestal na het werk als ik druk heb gedaan. Ik ga dan rustig zitten en dan meestal trekt het vanzelf best snel weer weg bij mij..

Sterkte!
 
wat het ook is...............luister naar je lichaam !!!!!!!!!!!!
als je lichaam niet ver kan lopen...probeer het ook niet. Je lichaam verteld je wat oed voor jou en de baby is. Ik zou het wel bij de vk navragen.
 
Terug
Bovenaan