Bijna niet meer lopen...

Pff, ik ben nu 37wk3dg. En sinds vannacht kan ik opeens bijna niet meer lopen! Nou had ik al bekkeninstabiliteit en werd het zwaarder sinds de baby is ingedaald, maar nu staat er opeens zoveel veel druk op mijn schaambot. Dat doet zo ontzettende zeer dat ik bijna geen stap meer kan zetten! Hebben meer mensen dit?
Nu kan ik gewoon echt niet meer voor mijn zoontje zorgen! Bah, echt vervelend. Ik weet dat het de laatste loodjes zijn en ik niet mag klagen omdat buiten de bi ik een zwangerschap zonder complicaties heb, maar ben het echt heel erg zat! De baby is ook continu zijn/haar benen aan het strekken, waardoor mijn buik en ribben beurs voelen.
Sorry, moest even klagen...
Liefs,
Mar
 
hey, ik heb bij het indalen ook wel veel pijn gehad en pijnscheuten in mijn schaambeen,soms heb ik ook wel wat moeite met lopen maar het zijn indd de laatste loodjes nog ff succes!!!
 
Af en toe ff klagen mag wel hoor het is ook super zwaar op het eind.
Mijn kleintje zit vaak met zijn voetjes of zoiets bij me ribben en soms doet het ook echt veel pijn en probeer ik hem even anders te duwen.
Die bekkeninstabiliteit is wel klote he zo zwaar en vooral als je ook nog een kleintje rond heb lopen.
Wie weet denkt je kleintje laat ik maar eerder komen!!

sterkte en succes
 
Hoi Mar,
Nou ik heb het ook heel erg, nu mijn 3e zwangerschap en het is veel erger. Ben zelf nu ook 37wkn5dgn, dus ook erg zwaar. Zeker met twee moppies die nog rond lopen.. Maar het gaat niet lang meer duren, zo moet je maar denken. Sterkte en ook strax met de bevalling!

gr Lu
 
Hoi,
Nou gelukkig trok de pijn in de loop van de avond gister weg en kan ik nu weer redelijk lopen! Ben erg blij, want als ik zo nog een paar weken had gemoeten was ik gek geworden!
Het waren geen indalingsweeën ofzo(die heb ik al gehad en dat is echt een heel ander gevoel), ik denk dat de baby gewoon raar lag en dat in combi met mijn bi een negatief effect had. Naja, laten we hopen dat het bij 1 dagje niet lopen blijft:)
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan